هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

برای انتقال جریان الکتریکی از یک مکان به مکان دیگر از سیم و کابل استفاده می‌شود. بنابراین عامل انتقال جریان الکتریکی در سیم‌ها فلزّ رسانای جریان می‌باشد. با توجه به اینکه اکثر  تجهیزات و وسایل در ادارات کارخانجات و ساختمان ها با برق کار میکنند بنابراین سیم و کابل جزء لاینفک زندگی امروزی می باشد و در تمامی مکان ها به وفور می توان این المان را مشاهده نمود. برای انتقال جریان الکتریکی از  فلزات هادی استفاده می شود که بیشتر آنها رسانه مس با درجه خلوص بالاتر از ۵/۹۹ درصد تشکیل میدهد. برای محافظت از سیم در برابر عوامل خارجی و محافظ افراد در برابر جریان الکتریکی معمولا این رسانا را در داخل روکش عایق قرار می دهند.

فرآیند تولید سیم و کابل دارای چرخه بسیار پیچیده و طولانی است و نیاز به تجهیزات برای نازک کاری، آنیل کاری، بانچ، عایق کاری، روکش زنی و بسته بندی دارد. یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعال می باشد می توان به شرکت سیم و کابل آذر اشاره نمود که در زیر به معرفی این شرکت و محصولات ان می پردازیم.

تبریز یکی از قطبهای تولید سیم و کابل برق در ایران می باشد و چندین شرکت با نامهای درخشان و مورد اعتماد در زمینه تولید سیم و کابل با گوناگونی و حجم مختلف در این شهر فعالیت می کنند. یکی از این شرکت ها سیم و کابل آذر تبریز می باشد.

شرکت سیم و کابل آذر تبریز در سال 1376 پس از کسب مجوزهای لازم از وزارت صنایع ( اداره کل صنایع استان ) در شهرک صنعتی شهید رجائی تبریز شروع به کار نموده است. ظرفیت تولید در ابتدای فعالیت این شرکت هفتصد تن در سال بوده که اکنون به پنج هزار تن در سال رسیده است. دریافت گواهی نامه های متعدد مدیریت، پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای سیم افشان، کابل افشان و مفتولی و کابلهای قدرت و انتخاب به عنوان واحد نمونه کیفی در سال ۱۳۹۴ نمونه هایی از افتخارات متعدد سیم و کابل آذر تبریز می باشد.

از محصولات سیم و کابل آذر تبریز می توان به تولید سیمهای افشان و مفتولی، کابل افشان و مفتولی، کابل کنترل، سیم ارت، سیم نایلون و کابلهای کواکسیال آنتن اشاره کرد.

از جمله موفقیت ها و پیشرفت های سیم و کابل آذر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • افزایش ظرفیت تولید از 700 تن در سال به 5000 تن در سال
  • اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران برای محصولات تولیدی
  • اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت از شرکت TUV آلمان
  • مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2008
  • مدیریت زیست محیطی ISO 14001 : 2004
  • مدیریت ایمینی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001 : 2007
  • مدیریت بهداشت - ایمنی - محیط زیست : HSE-MS
  • مدیریت رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات 2004 : ISO 10002
  • انتخاب واحد نمونه کیفی اداره استاندارد در سال های 86، 93، 94
  • دریافت تاییدیه برای محصولات تولیدی و تدوین QC PLAN و اجرای آن در شرکت با نظارت توانیر
  • انتخاب آزمایشگاه این واحد به عنوان آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان
  • اخذ اولین گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه ( ISO 17025 ) در استان
  • اخذ گواهینامه های استاندارد محصول اروپا CE

شرکت آذر تجارت کیان با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع سیم و کابل در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به فروش انواع سیم و کابل با برند شرکت سیم و کابل آذر تبریز اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع سیم و کابل آذر تبریز میتوانید با کارشناسان آریا صنعت ایرانیان در ارتباط باشید.

 

 

  • ۰۲/۱۱/۱۲
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی