هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

  

لاستیک لیفتراک یکی از قطعات مصرفی لیفتراک می باشد که انتخاب درست و صحیح ان هنگام خرید می تواند بر روی عملکرد لیفتراک تاثیر بسزایی داشته باشد. لیفتراک ها با توجه به محل کاربری و یا اینکه در فضای بسته و سرپوشیده کار میکنند و یا در فضاهای خارج از سالن می توانند از دو نوع لاستیک بادی و توپر بهره مند شوند.

قبل از اینکه به انواع لاستیک لیفتراک بپردازیم باید به این سوال پاسخ دهیم که لاستیک چیست ؟ لاستیک یا تایر در نگاه اول یک پوشش حلقه ای می باشد که روی رینگ انواع خودرو، ماشین آلات و یا سایر تجهیزات نصب می شود، و بخاطر تماس مستقیم با سطح و با داشتن ساختار الاستیکی خود می تواند ضربات ناشی از سطح ناهموار را جذب نماید. از وظایف لاستیک می توان به توانایی حمل بار ، انتقال گشتاور، ترمز گیری و جذب ضربات وارده به چرخ را نام برد.

انواع لاستیک لیفتراک

استفاده درست از لاستیک لیفتراک، زمان مناسب تعویض لاستیک و نوع لاستیک لیفتراکی که بر روی این دستگاه نصب می شود به طول عمر خود لاستیک، قطعات اکسل فرمان لیفتراک و قطعات شاسی و دکل و استهلاک آنها کمک نماید. در حالت کلی لاستیک های لیفتراک را می توان به لاستیک بادی لیفتراک ، لاستیک توپر لیفتراک و همچنین لاستیک های پلی اورتان دسته بندی نمود.

لاستیک بادی لیفتراک

لاستیک بادی لیفتراک که معمولا همراه با تیوب و نوار عرضه می شوند از هوا پر می شوند، وجود هوا در داخل این نوع لاستیک لیفتراک باعث انعطاف بیشتر لاستیک می شود و معمولا در مکان هایی که سطوح ناهموار و ناصاف دارند عملکرد بهتری از خود نشان می دهند. علاوه بر این معمولا لاستیک بادی لیفتراک در لیفتراک های تناژ بالا استفاده می شود. عملکرد الاستیکی و انعطاف پذیری لاستیک بادی لیفتراک باعث افزایش طول عمر قطعات شاسی و بدنه لیفتراک می شود.

 

لیفتراک هایی که در انبارهای جابه‌جایی صنایع آسیب پذیر و شکننده فعالیت می کنند، ضروری است که از لاستیک بادی به دلیل انعطاف بیشتر و دارای قابلیت ضربه نزدن به کالای در حال حمل بر روی شاخ لیفتراک، استفاده کنند، استفاده از لاستیک توپر برای این لیفتراک سبب افزایش آسیب به کالاهایی که در توسط لیفتراک در حال جابه‌جا شدن هستند، می شود.

لاستیک توپر لیفتراک

لاستیک های توپر لیفتراک از لحاظ ظاهری شبیه به لاستیک بادی می باشند با این تفاوت که داخل این نوع لاستیک ها با هوا پر نمی شود و سطح بیرونی لاستیک تا قطر داخلی آن که بر روی رینگ لیفتراک قرار می گیرد از ماده کائوچو پوشیده شده است بنابراین یکی از مزایای لاستیک های توپر لیفتراک می توان به این مورد اشاره نمود که این لاستیک ها هیچموقع پنجر نمی شوند. از لحاظ طول عمر، لاستیک های توپر دارای طول عمر بالاتری نسبت به لاستیک لیفتراک بادی دارند. بخاطر عدم انعطاف پذیری لاستیک توپر، این نوع لاستیک ها برای فضاهای باز مناسب نمی باشند.

 

لیفتراک هایی که در انبارهای بازیافت مواد فلزی و آهنی و همچنین در کارخانجات شیشه با سطوح تیز و برنده و آسیب زننده کار می کنند، ضروری است که از لاستیک توپر استفاده کنند، لاستیک بادی برای این لیفتراکها در این محیط، دارای عمری کوتاه و سبب افزایش هزینه های نگهداری برای صاحب صنعت می باشد.

لاستیک لیفتراک توپر یا بادی ؟

در حالت کلی کاخانجات سازنده لاستیک لیفتراک دو نوع توپر و بادی را تولید و به بازار عرضه می کنند، در عمل تفاوت های جزیی بین این دو لاستیک وجود دارد و بسته به نوع نیاز می توان یکی از این دو نوع محصول را انتخاب نمود.

از خصوصیات لاستیک توپر می توان به مقاومت این لاستیک در برابر پارگی در مقابل اشیاء تیز و برنده، سوراخ شدن و مواد شیمیایی اشار نمود، از طرف مقابل چون این لاستیک ها حالت جامد دارند ارتعاشات سطحی را که لیفتراک در آن کار می نماید را به دستگاه و اپراتور منتقل می کنند با این حال تا حدودی استفاده از صندلی فنردار در لیفتراک این مشکل را برطرف می نماید.

در طرف مقابل می توان به لاستیک لیفتراک بادی اشار نموده که از ویژگی های آن عملکرد مناسب در سطوح ناهموار اشاره نمود. لاستیک لیفتراک بادی در محیط های بیرون که اشیا برنده و تیز وجود ندارند بهترین گزینه می باشد.

انواع سایز لاستیک لیفتراک

کمپانی های بزرگ لیفتراک برای یکسان سازی استفاده از لاستیک های لیفتراک از استاندارد خاصی پیروی میکنند که این سایزهای برای تناژ های مختلف بفرم زیر است :

ردیف نوع لیفتراک سایز لاستیک جلو لیفتراک سایز لاستیک عقب لیفتراک

1 لاستیک لیفتراک 1.5 تن 6.50-10-14PR 5.00-8-10PR

2 لاستیک لیفتراک 1.8 تن 6.50-10-14PR 5.00-8-10PR

3 لاستیک لیفتراک 2 تن 6.50-10-14PR 5.00-8-10PR

4 لاستیک لیفتراک 2.5 تن 28*9-15-14PR 6.50-10-14PR

5 لاستیک لیفتراک 3 تن 28*9-15-14PR 6.50-10-14PR

6 لاستیک لیفتراک 3.5 تن 28*9-15-14PR 6.50-10-14PR

7 لاستیک لیفتراک 4 تن 8.25-15-20PR 7.00-12-14PR

8 لاستیک لیفتراک 5 تن 8.25-15-20PR 7.00-12-14PR

9 لاستیک لیفتراک 7 تن 8.25-15-14PR 8.25-15-14PR

10 لاستیک لیفتراک 10 تن 9.00-20-14PR 9.00-20-14PR

11 لاستیک لیفتراک 1.5 تن برقی 6.50-10-10PR 5.00-8-8PR

12 لاستیک لیفتراک 2 تن برقی 23*9-10-16PR 18*7-8-14PR

13 لاستیک لیفتراک 2.5 تن برقی 23*9-10-16PR 18*7-8-14PR

14 لاستیک لیفتراک 3 تن برقی 23*9-10-16PR 18*7-8-14PR

PR تعداد لایه های تشکیل دهنده لاستیک لیفتراک می باشد.

فروش انواع لاستیک توپر و لاستیک بادی لیفتراک

انتخاب و خرید لاستیک لیفتراک با کیفیت یکی از دغدغه های اصلی دارندگان لیفتراک در جلوگیری از توقف های دستگاه می باشد، در صورتی که از لاستیک لیفتراک بی کیفیت استفاده نمایید می تواند در صورت خرابی نابهنگام هزینه های زیادی را به شما متحمل می نماید. بنابراین اولین نکته ای را که باید در نظر داشت کیفیت لاستیک لیفتراک مورد نظر باشد. تا علاوه بر اینکه هزینه ای معقول را پرداخت می کنید بتوانید از آن استفاده بهینه کنید.

 

هایپر صنعت تبریز نظر به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه فروش انواع لاستیک لیفتراک ( لاستیک لیفتراک توپر و لاستیک لیفتراک بادی) با برندهای معتبر جهانی نظیر ژاپن ، کره ، اندونزی در سایزهای مختلف ، اقدام به فروش و ارسال این نوع لاستیک ها به تمام نقاط کشور نموده است.

به منظور این که قدرت تصمیم گیری خریداران و دقت آن ها در فرآیند تهیه لاستیک لیفتراک افزایش بیابد، کارشناسان فروش این مجموعه معمولا چند برند را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند تا کمک شایانی به انتخاب و خرید این نوع محصول کرده باشند. جهت مشاوره خرید لاستیک لیفتراک (تایر لیفتراک) و کسب اطلاعات فنی و اخذ قیمت لاستیک لیفتراک تویوتا ، کوماتسو ، سهند ، سپاهان و … از طریق صفحه تماس با ما، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

  • هایپرصنعت هایپرصنعت