هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لاستیک لیفتراک یکی از مهمترین اجزای سازنده لیفتراک و به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشد و نقش مهمی را در کنترل دستگاه بر عهده دارد، بر خلاف لاستیک اتومبیل، لاستیک  هایی که روی لیفتراک هستند نیاز به توجه ویژه ای دارند تا عملکرد لیفتراک و عمل جابجایی بار را پایدار و ایمن نگه دارند. برای بسیاری از مصرف کنندگان لاستیک  لیفتراک این سوال مطرح می شود که از کجا بدانیم عمر لاستیک  لیفتراک رو به پایان است و استفاده از این لاستیک  خطرناک می شود؟ و چه مواردی را بایستی رعایت نمود تا بتوان لاستیک  را برای مدت طولانی تری استفاده کرد؟

در اغلب مواقع توجه به تایر لیفتراک تا زمانی که مشکلات عمده ای به وجود بیاید و باعث خرابی طولانی شوند، فراموش می شوند. نگاه فعالانه تر به نحوه استفاده از تایرها در یک شرکت و یا کارخانه و درک عوامل خرابی آنها، می تواند از بروز این شرایط پرهزینه جلوگیری کند.

به طرز وحشتناکی، 28٪ شرکت ها، اشتباهات زیر را در زمینه لاستیک  لیفتراک انجام می دهند: در 3٪ این شرکت ها لاستیک  خیلی دیر تعویض می شود (که باعث می شود اپراتورها و لیفتراک در معرض خطر قرار بگیرند)  در حالی که در 25٪ شرکت ها لاستیک  خیلی زود تعویض می شود (اتلاف منابع طبیعی و پول نقد)

سوء استفاده اپراتور

 مواردی مانند چرخش بیش از حد، توقف های طولانی مدت، حمل اضافه بار و حرکت های ناگهانی که باعث حرکت درجا لاستیک  می گردد.

دمای زیاد

گرمای زیاد لاستیک  در طی کار طولانی لیفتراک زمانی رخ می دهد، که باعث می گردد لاستیک  لیفتراک حالت ژله ای پیدا کنند که همین امر باعث سایش سریعتر لاستیک  می گردد.

سطوح ناهموار

هنگامی که یک انبار یا کارخانه کف ناهمواری داشته باشد ، این امر باعث ساییدگی ناهموار لاستیک  ها و در نتیجه فرسودگی سریعتر آن می شود.

لاستیک  بادی با فشار نامناسب

کار با لاستیک  های کم باد، و یا لاستیک  با بادی بیش از حد، خطر جدایی دیواره جانبی، منفجر شدن ، سایش سریع آج را به همراه دارد.

استفاده از لاستیک  های بی اثر

این نوع تایر برای به جا نگذاشتن رد سیاه از خودشان بر روی سطح زمین ساخته شده اند. بزرگترین نقص این گونه تایرها، حذف کربن سیاه از مواد سازنده آنها و در نتیجه طول عمر کوتاه تر این نوع لاستیک  است.

کاربری نامناسب لاستیک

نوع کاربری و محل کار تعیین می کند که چه لاستیک ی مناسب لیفتراک می باشد. لیفتراک هایی که در فضای باز و کارهای سنگین استفاده می شوند نیازمند تایرهایی بادی و لیفتراک هایی که در انبارهای بازیافت مواد فلزی و آهنی و همچنین در کارخانجات شیشه با سطوح تیز و برنده و آسیب زننده کار می کنند، بایستی از لاستیک  توپر استفاده کنند.

کار بر روی صفحات بار انداز

اگر به طور نامناسب از روی صفحات بارانداز عبور کنید ، چرخیدن در صفحات باعث خرد شدن لاستیک  های لیفتراک می شود.

تایر مناسب برای کار را انتخاب کنیدانتخاب مناسب تایر اولین قدم برای بدست آوردن حداکثر کارایی از لاستیک  های صنعتی است.

لاستیک  ها را به طور منظم بازرسی کنیدلاستیک  ها باید حداقل یک بار در هفته بررسی شوند - در صورت امکان هر روز یک بار. به دنبال شیشه های شکسته، تراشه های فلزی و غیره باشید. از نظر ساییدگی ناهموار، لاستیک  لیفتراک را بازرسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه سایشی، بلافاصله عامل آن را برطرف نمایید.

مرتباً لیفتراک را روغن کاری کنیدروغن کاری مناسب ، به ویژه سیستم های ترمز ، باعث کاهش کشیدن لاستیک  و توقف لغزش می شود. از روغن کشی زیاد خودداری کنید ، زیرا سرریز چربی و روغن برای اکثر ترکیبات لاستیک ی مضر است.

اکسل و فرمان محور را بررسی کنیدبررسی منظم دستگاه فرمان و تراز شدن محور برای بی نظمی مکانیکی ، از لاستیک  ها در برابر سایش سریع و نامنظم آج محافظت می کند.

اپراتورهای خود را آموزش دهیدرانندگی مناسب باعث صرفه جویی در لاستیک  می شود. اپراتورها را در مراقبت و عملکرد مناسب تجهیزات راهنمایی کنید.

راهروها را تمیز نگه داریدراهروهای بهم ریخته و سایر سطوح باعث افزایش آسیب تایر می شود. شیار ، ترک و فرورفتگی کف ها را بررسی و ترمیم نمایید. سایر اشیا تیز موجود در راهروها منجر به برش آج و آسیب رسیدن به لاستیک  ها می شود.

از گرمای زیاد پرهیز کنیداز تماس با فلزات داغ یا کار با آن ها را برای مدت طولانی پرهیز کنید. گرمای بیش از حد در چنین شرایطی باعث از بین رفتن ساختار لاستیک  می شود.

از اضافه بار پرهیز کنیداضافه بار می تواند باعث خرابی لاستیک  شود. منجربه برش و خرد شدن و باد شدن لاستیک  می شود. همیشه بار لیفتراک را در مرکز قرار دهید تا بار لاستیک  ها برابر شود. بار را روی انتهای چنگالها آویزان نکنید. پیچ سریع می تواند باعث اضافه بار شود.

از چرخش های تند و سریع جلوگیری کنیدچرخش های تند ، شروع سریع و توقف سریع باعث ایجاد فشار می شود که ممکن است منجر به خرابی لاستیک  شود.

از روغن ، گریس یا بنزین خودداری کنیداز عبور لاستیک  روی این مواد خودداری کنید. که برای لاستیک  مضر است. در صورت تماس لاستیک  با هر یک از این مواد ، بلافاصله آن را پاک کنید.

از بارهای ایستاده خودداری کنیدهنگامی که بارها بیش از یک روز یا بیشتر روی لیفتراک ها باقی بمانند، می توانند "نقاط صاف" ایجاد کنند. در موارد شدید ، یک نقطه صاف ایجاد می شود و لاستیک  با هر چرخش ضربه می خورد.

تایرهای باکیفیت قادر هستند در هر نوبت بارگیری 14% بار بیشتری حمل کنند. تایرهایی که سازندگان آنها مشخصاً روی مقوله‌ی کیفیت تمرکز کرده‌اند ممکن است در ابتدا اندکی گران به نظر برسند. با این حال، تاثیر آنها روی ایمنی، بهره‌وری و هزینه‌های نگهداری به نحوی است که، در طولانی‌مدت، آنها گزینه‌ی اقتصادی‌تری خواهندبود.

تایرهای باکیفیت نه‌تنها در زمینه‌ی ایمنی بسیار کارآمد هستند، بلکه قادرند راندمان کار را بالا ببرند. بهترین سرمایه‌گذاری برای استفاده‌کنندگان لیفتراک نیز خرید همین تایرهاست؛ زیرا، در این حوزه‌ی کاری، هرچه حداکثر ظرفیت و توان عملیاتی لیفتراک بالاتر برود، سود ایجادشده نیز به موازات آن افزایش خواهدیافت.

شرکت آذران پیشرو صنعت نظر به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه فروش انواع لاستیک صنعتی ( لاستیک  لیفتراک توپر و لاستیک  لیفتراک بادی) با برندهای معتبر جهانی نظیر ژاپن ، کره ، اندونزی در سایزهای مختلف ، اقدام به فروش و ارسال این نوع لاستیک  ها به تمام نقاط کشور نموده است.

به منظور این که قدرت تصمیم گیری خریداران و دقت آن ها در فرآیند تهیه لاستیک  لیفتراک افزایش بیابد، کارشناسان فروش این مجموعه معمولا چند برند را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند تا کمک شایانی به انتخاب و خرید این نوع محصول کرده باشند.

جهت مشاوره خرید لاستیک  لیفتراک (تایر لیفتراک) و کسب اطلاعات فنی و اخذ قیمت لاستیک  لیفتراک تویوتا ، کوماتسو ، سهند ، سپاهان و از طریق صفحه تماس با ما، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

شرایط نگهداری جک پالت

جک پالت یا پالت بر به عنوان ابزاری ایده آل به عنوان “کمک رسان در انبارداری و ذخیره کالا” برای کلیه امورحمل ونقل دستی کالا در مسیرهای کوتاه شناخته می شود، به همین دلیل یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در زمینه تجهیزات انبارداری می باشد، اکثر افرادی که در حوزه انبارداری فعالیت دارند با انواع دستگاه های جک پالت و روش کار با آن ها آشنایی دارند. بنابراین به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در کسب و کار و همچنین نگهداری درست از اینگونه تجهیزات، نکاتی را که به شما کمک می کند گرفتار عیب و نقص در دستگاه نشوید، ارائه شده است. البته این مسائل به دلیل دوام بالای دستگاه کم پیش می آید اما از مسائل مهمی است که باید به آن برای عمر طولانی دستگاه خود توجه کنید.

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه جک پالت و در کل سایر تجهیزات انبارداری برای یک محیط کاری ایمن بسیار حیاتی است. با بازرسی روزانه از کامیون جک پالت ها، در صورت نیاز به تعمیر بموقع این تجهیزات، میتوان از خرابی های ناخواسته ناشی از عدم رسیدگی و سرویس بموقع جلوگیری نمود.

نکات کلیدی برای افزایش عمر جک پالت

1. بررسی روغن جک پالت

  • در صورت کم بودن روغن پمپ هیدرولیک جک پالت مراحل زیر را انجام دهید:
  • جک پالت دستی را در یک سطح صاف و سخت قرار دهید.
  • دسته کنترلی آن را به حالت پایین منتقل کنید تا شاخک ها به پایین ترین حالت باشند.
  • با استفاده از پیچ گوشتی سر صاف پلاگین و واشر محل مخزن روغن هیدرولیک را باز کنید.
  • روغن هیدرولیک را اضافه کنید ، تا زمانی که سطح روغن به پایین دهانه پرکننده برسد.
  • با استفاده از دسته جک پالت دو سه بار پمپ کنید تا روغن وارد پمپ هیدرولیک شود.
  • پلاگین و واشر مخزن روغن هیدرولیک را در جای خود قرار دهید
  • شاخه پیچ را محکم کنید و دستگاه را به صورت قائم قرار دهید.

پس از بازدید و تنظیم روغن پمپ هیدرولیک ممکن است به موارد زیر برخورد نمایید :

هنگام پمپاژ جک پالت، چنگالها بلند نمی شوند:

این مورد می تواند به دلیل حباب های هوا در روغن هیدرولیک در نتیجه حمل و نقل باشد در اینصورت اهرم کار را در وضعیت LOWER بگذارید و دسته پنجه را چند بار به سمت بالا و پایین حرکت دهید. با این کار هوا خارج می شود و باعث می شود که چنگال ها هنگام پمپاژ دوباره به طور معمول بلند شوند.

2. روان کاری جک پالت

هر سه ماه یک بار قسمت های متحرک جک پالت از جمله نقاط روغن گیری ، مانند چرخ ها ، محورها و اتصالات بایستی روانکاری شوند و بررسی کنید که در سطح چرخ ها و محور ناهمواری به وجود نیامده باشد. همه چرخ ها می بایست به نرمی حرکت کنند.

3. از چرخ های کامیون های پالت خود محافظت کنید

چرخ های جک پالت در طول زمان و کاکردهای مختلف ممکن است از رده خارج شوند البته طول عمر چرخ ها به نوع آن هم بستگی دارد. همچنین سطحی که از جک پالت روی آن استفاده می شود برای چرخ ها بسیار مهم است، انواع کثیفی ها یا سیم ها می توانند بین چرخ ها گیر کنند ، در نتیجه فرسایش آنها بسیار سریعتر خواهد شد. با تمیز کردن منظم چرخ ها و با از بین بردن این آلودگی قبل از استفاده از جک پالت به راحتی می توان از این امر جلوگیری کرد.

اضافه بار بیش از حد جک پالت، می تواند عواقب جدی برای چرخ های این دستگاه به همراه داشته باشد. بهتر است بارهای سنگین در دو نوبت جابجا شود تا اینکه همه چیز را در یک نوبت انجام دهید ، حتی اگر این کار کمی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

4- زنجیره اهرم جک پالت را به طور منظم برای یک موقعیت صحیح بررسی کنید.

5- از جک پالت خود به روش صحیح و ایمن استفاده کنید:

  • بار را برای مدت زمان طولانی روی جک قرار ندهید.
  • از جک پالت در شیب استفاده نکنید.
  • در مدت زمانی که جک بدون استفاده است، جک و چنگال های آن را در پایین ترین موقعیت خود قرار دهید.
  • همواره هنگام پایین آوردن بار، دستگیره را به آرامی به سمت بالا حرکت داده تا بار آرام پایین بیاید. ناگهانی بالا بردن دسته ممکن است باعث از بین رفتن تعادل بار و فشار بر شاسی و پمپ هیدرولیک جک پالت می گردد.

 

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت