هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لاستیک گریدر

لاستیک گریدر

لاستیک گریدر

گریدر یا شیب زن به ماشین تسطیح، اطلاق و بدلیل حساسیت کاری آن جزء ماشین آلات مهندسی به شمار می آید. از گریدر برای پخش خاک، تنظیم سطح راه، شیب دادن به سطح راه، ایجاد و تنظیم شانه های راه، اجرای کارهای عمومی، مخلوط کردن انواع خاک با دانه بندی های مختلف، رد میکس، پخش آسفالت و کانال سازی در عملیات راهسازی و عملیات ساختمان استفاده می شود. همچنین این دستگاه برای برف روبی و برداشتن لایه‌های سست سطح زمین (پاکسازی زمین) کاربرد دارد. دقت در انجام عملیات با گریدر می تواند تاثیر قابل توجهی در هزینه عملیات خاکی پروژه های مربوط داشته باشد. گریدر در ابتدای قرن بیستم به صورت ابتدایی ساخته شد و امروزه درابعاد مختلف با کارایی های گوناگون دارای تیغه های متفاوت با قابلیت حرکت، تغییر زاویه و استقرار در وضع دلخواه در جهان موجود می باشند.

شرکت هایپرصنعت نظر به اهمیت صنعت راه و ساختمان با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه تهیه و توزیع انواع لاستیک نخی و رادیال ماشین آلات راه سازی و ساختمانی از جمله لاستیک لیفتراک، لاستیک لودر، لاستیک بیل بکهو، لاستیک گریدر، لاستیک دامپتراک و ... در سایزهای مختلف از برندهای معتبر جهانی، با استفاده از مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده از فعالترین فروشگاهها در ایران می باشد.

سایز لاستیک های رایج در این نوع  ماشین آلات بصورت زیر می باشد :

لاستیک گریدر 24*14

لاستیک گریدر 24*16

لاستیک گریدر 25*16

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

لاستیک لودر

لاستیک لودر

لاستیک لودر

پرکاربردترین ماشین آلات سنگین در امور عمرانی مانند : راه، راه آهن، بزرگراه، آزاد راه، فرودگاه، ساختمان، معدن و… که می توان به آن اشاره کرد لودر می باشد و به دلیل عملکرد و انعطاف پذیری و همچنین قابلیت نصب تجهیزات کاربردی از قبیل (جام) با فرم و اندازه و حجم های مختلف(درخت درآر، لوله بر، برف روب، بالابر و … ) مورد استفاده قرار می گیرد.

لودرها بطور وسیعی در کارهای ساختمانی برای حمل توده مواد نظیر خاک و سنگ، بارگیری کامیونها، خاکبرداری، حفاری و گاهی تسطیح  (به عنوان بولدوزر ) و غیره بکار گرفته می شوند. به طورکلی لودر به چهارشکل زیر موجود می باشد:

  • لودر بلدوزر
  • لودر چرخ لاستیکی
  • لودر چرخ زنجیری
  • لودر بکهو

 به طور کلی لودرها قادرند کارهای مختلفی را که در ۴ دسته زیر خلاصه می‌شود، انجام دهند:

  • بارگیری ماشین آلات حمل مواد خاکی: با لودر می‌توان مواد خاکی نظیر شن، خاک معمولی، سنگ شکسته، پس ماند کارخانجات و واحدهای صنعتی و … را داخل کامیون و سایر وسایل باربر ریخت.
  • بلند کردن بار و انتقال آن: در کارهای ساختمانی با لودر می‌توان مصالح بنایی از قبیل آجر، بلوک بتنی پیش ساخته و … را در محوطه کارگاه حمل و جابجا نمود.
  • خاکبرداری: این ماشین در کارهای خاکبرداری ساختمان‌ها به خصوص گودبرداری خاک های سست تا متوسط بسیار سودمند است، کندن و جابجا کردن خاک و انباشته و بارگیری کردن آن با لودر سریعتر از سایر ماشین آلات صورت می‌گیرد.
  • تمیز کردن قشر سطحی زمین کارگاه: در زمین هایی که جنس آن زیاد سخت نباشد، از لودر برای کندن و تمیز کردن محل کار استفاده می‌شود.

انواع لودر

لودر چرخ زنجیری و لودر چرخ لاستیکی دو نوع لودر نصب شده روی تراکتور هستند.

لودر چرخ زنجیری

لودرهای چرخ زنجیری مزایایی نظیر مانور خوب و قدرت کشش زیاد در زمین های نرم و ناهموار را داراند. عملکرد این دستگاه‌ها در روی زمین‌های سنگلاخی بسیار مناسب است در حالیکه نوع چرخ لاستیکی ممکن است در این نوع زمین‌ها به شدت  آسیب ببیند. همچنین این نوع ماشین ها طراحی مناسبی برای مانور در محیط‌های محدود دارند. نقل و انتقال این لودرها بین پروژه های مختلف، نیازمند تریلر است.

نوعی دیگر از لودر های چرخ زنجیری نیز برای کار در زیر زمین طراحی شده است که در آن ارتفاع تمام شده دستگاه کم است. در این دستگاه برای افزایش سرعت مانور چرخ ها به صورت عقب و جلو طراحی شده است و در کل دستگاه چهار چرخ زنجیری دارد. این چرخ ها بر خلاف انواع معمول که مستطیلی هستند، به صورت مثلثی یا چهار گوش غیر مستطیلی ساخته می‌شوند. این لودر به موش خرمایی نیز معروف است.

لودر چرخ لاستیکی

لودرهای چرخ لاستیکی دارای سرعت بالاتری نسبت به لودرهای چرخ زنجیری بوده وبسیار بهتر از آنها در زمین‌های سفت عمل می‌کنند. آنها می‌توانند در راه‌های ساخته شده حرکت و در فواصل نسبتاً کوتاه بدون نیاز به تریلر انتقال یابند. از نظر اندازه، انواع بیشتری نسبت به لودرهای چرخ زنجیری دارند، بنابراین برای تامین نیازهایتان، انتخاب های بیشتری از لودر چرخ لاستیکی خواهید داشت.  همچنین هزینه نگهداری لودرهای چرخ لاستیکی در زمین‌های مرطوب و خاک های ماسه‌ای کمتر است، این زمین‌ها  خاصیت ساینده برای لودرهای چرخ زنجیری دارند. اگر نوع زنجیر لودر مناسب نباشد، در زمین های مرطوب در اثر چسبندگی خاک به زنجیر، راندمان دستگاه پایین خواهد آمد.

لودرهای چرخ لاستیکی قدرت کشش کمتری نسبت به لودرهای چرخ زنجیری هم وزن خود دارد و در نتیجه قدرت مفید آنها در کندن خاک ها و بالا رفتن یا پایین آمدن از شیب‌ها محدود است. همچنین ظرفیت باربرداری آنها در زمین‌ های با تلاقی نسبت به نوع چرخ زنجیری، کاهش چشمگیری دارد.

دستگاه‌های نوع چرخ لاستیکی که بر روی تراکتور کمرشکن نصب می‌شوند، می‌توانند مشخصات فرمانپذیری مطلوبی در جای کم داشته باشد. در صورتی که لودر کمرشکن باشد، می‌تواند بین دو قسمت اصلی ماشین در صفحه افقی، زاویه‌ای تا ۳۵ درجه را فراهم می‌کند.

شرکت هایپرصنعت نظر به اهمیت صنعت راه و ساختمان با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه تهیه و توزیع انواع لاستیک نخی و رادیال ماشین آلات راه سازی و ساختمانی از جمله لاستیک لودر، لاستیک بیل بکهو، لاستیک گریدر، لاستیک دامپتراک و ... در سایزهای مختلف از برندهای معتبر جهانی، با استفاده از مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده از فعالترین فروشگاهها در ایران می باشد.

سایز لاستیک لودر رایج در ماشین آلات کشور بصورت زیر می باشد :

لاستیک لودر  25*17.5

لاستیک لودر  25*20.5

لاستیک لودر  25*23.5

لاستیک لودر  25*26.5

لاستیک لودر  25*29.5

لاستیک لودر  33*33/65

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

لاستیک بیل بکهو

لاستیک بیل بکهو

ماشین آلات بیل بکهو درواقع لودرهای کوچکی هستند که این وسیله ها یک بیل مکانیکی در پشت خود (BackHoe)  دارند و این بیل با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه می باشد. و این ماشین آلات مناسب برای کارهای سبک می باشند در ضمن از این وسیله بعنوان لودر (Loader) نیز استفاده می شود و با کمک باکت موجود در جلوی این دستگاه می توان کارهای مربوط به لودر را در حجم پایین تری انجام داد .

 بکهولودر اصولاً دستگاهی چند منظوره است ، چرا که علاوه بر بارگیری و حفاری که دو عملکرد اصلی آن محسوب می شود ، توانایی انجام فعالیتهای مختلف دیگری را نیز در پروژه دارد.

برای افزایش کارآیی و قابلیت این دستگاه از بیل جلو چند منظوره، دکل عقب تلسکوپی، آکسل محرک جلو (4WD)، ساید شیفت کشویی، قفل دیفرانسیل، کابین مجهز به امکانات رفاهی داخلی برای راننده، جعبه دنده نوع Shuttle یا Power Shift و ... استفاده می‌شود.

شرکت هایپرصنعت نظر به اهمیت این نوع ماشین آلات ( بیل بکهو ) در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی  کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه تهیه و توزیع انواع لاستیک های صنعتی و راهسازی ( لیفتراک ،لودر ، بیل بکهو ، مینی لودر ، ماشین آلات کشاورزی و …) و ماشین آلات فرودگاهی و بنادر از برندهای معتبر جهانی، با استفاده از مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده از فعالترین فروشگاهها در ایران می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مشتریان و محیط های کاری موجود اقدام به واردات انواع چرخهای لاستیکی بادی و توپر و همچنین لاستیک های سیمی و نخی برای ماشین آلات صنعتی نموده است و هردوره با توجه به درخواستها بر تنوع محصولات خود اضافه می کند.

از نمونه سایزهای موجود در این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

لاستیک بیل بکهو 28*16.9

لاستیک بیل بکهو 28*18.9

لاستیک بیل بکهو 18*12.5

  • هایپرصنعت هایپرصنعت