هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جک پالت | جک پالت دستی | جک پالت الکتریکی | پالت تراک

فروش انواع جک پالت دستی

جک پالت (Pallet truck) وسیله هایی هستند که برای حرکت دادن وسیله های سنگین به کار می روند و محصولات را از نقطه ای به نقطه ی دیگر بدون هیچ دردسری می برند.

جک پالت ها برای جابجایی و انتقال ساده تر بسته ها و مواد ذخیره شده به کار می رود چون بسته ها روی پالت قرار می گیرند. جک پالت ها معمولا برای جابه جایی پالت ها طراحی شده اند.

جک پالتها معمولا در انبارها، کارخانه های تولیدی و انبارها به عنوان تجهیزاتی که برای جا به جایی ضروری هستند به کار می رود. دپارتمانها و گروه های مواد غذایی همچنین از جک پالتها استفاده می کنند.

انواع جک پالت

معمولا دو نوع جک پالت وجود دارد. یکی از آنها جک پالت دستی است که از یک اهرم برای بلند کردن و جا به جا کردن اجسام استفاده می شود. نوع دیگری از  این وسیله از موتوری برای جا به جا کردن اشیاء کمک می گیرد. هر دو نوع جک ها از یک نیروی هیدرولیک برای حمل اجسام استفاده می کنند. در حین بلند کردن اجسام برخی از جک پالت ها توانایی بلند کردن اجسام تا 5000 کیلوگرم را دارند. پالت تراک ها، جک پالت هایی هستند که جایگاهی را برای اپراتور جک پالت در قسمت پشت جک در نظر گرفته اند. این جک پالت ها مانند جرثقیل ها هستند با این تفاوت که در روی سطح استفاده می شود.

جک پالت دستی

وسیله ای که با نیروی دست کار میکند. دارای جک هیدرولیک و در ظرفیت های مختلف از 2 تن تا 5 تن و با شاخک های متنوع از 80cm تا 250cm مورد استفاده قرار می گیرد. جک پالت های دستی به صورت استاندارد دارای حداکثر ارتفاع بالابری 20cm می باشند که در یک مورد خاص تا 80cm هم پالت را بالا می آورد.

 

همواره اهداف مدیریت متعهد و همکاران متخصص این مجموعه مبتنی بر شناخت و رفع نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنها بوسیله فراهم کردن بهترین خدمات و تجهیزات می باشد و در این راستا گروه هایپرصنعت  اقدام به واردات و فروش جک پالت های دستی در تناژهای مختلف نموده است ودر این خصوص توانسته بخشی از نیازهای صنعت کشور را برآورده سازد.

 

جک پالت های موجود در این مجموعه دارای بهترین کیفیت و یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

 

در صورت نیاز می توانید از طریق زیر با هایپرصنعت در تماس باشید :

 

 

www.hypersanat.ir

0413-5576173

0413-4753651

 09145654149

 09145654749

  • هایپرصنعت هایپرصنعت