هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گیربکس های صنعتی تجهیزاتی هستند که برای انتقال توان مکانیکی از یک منبع تولید توان به یک مصرف کننده و هچنین برآورده کردن گشتاور و سرعت دورانی مورد نیاز در سمت مصرف کننده به کار می رود. گیربکس صنعتی درواقع یک واسطه بین منبع توان و مصرف کننده توان می باشد که انعطاف پذیری لازم را بین منبع توان و مصرف کننده توان بر قرار می کند.

در گیربکس های صنعتی نوع سوخت منبع تولید توان اهمیت انچنانی ندارد ، بلکه این مسئله مهم است که در سمت شفت ورودی به گیربکس، توان تولید شده را به صورت گشتاور به این ووسیله منتقل نماید. از دستگاه هایی که توان مورد نیاز گیربکس های صنعتی را تامین می کنند می توان به الکتروموتورها - موتورهای بنزینی و گاز سوزموتورهای دیزلتوربین های بخار - توربین های گازی، آبی و یا توربین های بادی - موتورهای جت و ... میباشند.

مصرف کننده هم می تواند هرنوع وسیله ای باشد فقط کافی است که این مصرف کننده بتواند توان خروجی از گیربکس صنعتی را بصورت گشتاور دریافت کند.  در ادامه با معایب خرید گیربکس صنعتی دست دوم بیشتر آشنا میشویم.

گیربکس صنعتی یکی از قطعات مهمی است که از آن برای انتقال قدرت موتور به دستگاه، استفاده میشود. این قطعه در صنایع مختلف از جمله کارخانجات نیز کاربرد دارد. با توجه به اینکه قیمت گیربکس صنعتی آکبند کمی بالا است، برخی از مردم به سراغ نوع استوک یا دسته دوم آن میروند.که این کار با معایب و مشکلاتی همراه است.

گیربکس های صنعتی دست دوم یا استوک جعبهدندههایی فاقد بستهبندی هستند که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته اند.نوسانات دلار در بازار و افزایش قیمت مواد اولیه باعث شده تا واردات و حتی تولید این محصول در داخل کشور با مشکلات فراوانی مواجه شود؛ به همین سبب همگان بع خرید گیربکس صنعتی دست دوم که قیمت پایینتری دارد، رو آوردهاند. البته قطعات دست دوم به هیچعنوان از لحاظ کیفیت و کارآیی به پای قطعات نو نمیرسند و باید حدالامکان  از انجام این کار خودداری کنید. چرا که ممکن است در آینده مجبور به صرف هزینههای بیشتر و چندبرابری در مقایسه با خرید یک قطعهی نو شوید.

گیربکسهای استوک ضمانتنامه ندارند؛ بنابراین مهمترین نکته بعد از خرید گیربکس صنعتی دست دوم نگهداری و مراقبت از آن بهگونهای است که هیچ آسیبی نبیند. رعایت نکات زیر میتواند بروز هرگونه مشکل و آسیب در این قطعه را بهحداقل برساند: گیربکسها باید در مکانی خشک و تمیز به دور از هرگونه رطوبت نگهداری شوند. خرید گیربکس صنعتی دست دوم باید با توجه به نیاز شما انجام شود؛ چرا که استفاده از انواع نامناسب این قطعه میتواند منجر به خرابی و سوختن موتور دستگاههای مختلف شود. محل نگهداری گیربکسها باید عاری از هرگونه ترکیب خورنده باشد. برای رسیدن به بهترین نتیجه محل قرارگیری گیربکسها باید دمای ثابتی داشته و تغییراتی از این نظر تا حد ممکن در آن صورت نگیرد

از معایب خرید دسته دوم این محصول خرابی آن به دلیل کارکرد زیاد می باشد. این گیربکس ها به دلیل داشتن چرخ دنده های فراوان می تواند به دلیل کارکرد بالا و نگهداری نا مناسب باعث خرابی شوند. در هنگام خرید گیربکس صنعتی دسته دوم یا استوک کابران و مصرف کنندکان این محصول نمی دانند که این تجهیز چه مقدار کار کرده و یا چه معایبی دارد. پس بهتر است از افراد متخصص هنگام خرید کمک بگیرید.گیربکس های صنعتی به دلیل داشتن چرخ دنده های فراوان و فشاری که در هنگام کارکرد بر روی آنها وارد می شود مرتبا نیاز به سرویس و نگهداری دارند.

شرکت آذران پیشرو صنعت با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تامین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات صنعتی و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع گیربکس های صنعتی از جمله انواع گیربکس حلزونی ، گیربکس خورشیدی، دور متغیر و شافت مستقیم را در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به فروش انواع گیربکس صنعتی با برند شرکت گیربکس شاکرین و گیربکس های تولیدی شرکت سهند اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع گیربکس های صنعتی میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت