هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰


سینی کابل چیست ؟

 

در شرکت ها، موسسات، تولیدی ها و کارخانجات به جهت وجود تعداد بیشماری دستگاه ها و راههای ارتباطی و تعدد استفاده از کابل ها بایستی مکانیزمی وجود داشته باشد. یکی از راه حل ها برای سیم کشی در این مکان ها استفاده از سینی کابل می باشد.

 

سینی کابل (Cable tray) در شرکت ها و کارخانجات به منظوری مرتب کردن مسیرهای کابل کشی و همچنین جهت جلوگیری از تماس کابل های برق با یکدیگر استفاده می شود. سینی کابل جایگزینی مناسب برای سیم کشی های روکار بکار میرود. علاوه براین از سینی کابل ها میتوان جهت نصب مهتابی و یا روشنایی در کارخانجات تولیدی و یا ساختمان ها و پارکینگ ها استفاده نمود.

سینی کابل باعث می شود تا مجموعه زیادی از کابل ها علاوه بر اینکه از حفاظت برخوردار باشند، به صورت منظم و از یک مسیر عبور کنند. معمولا سینی کابل ها به شکل مشبک طراحی می شوند تا منافذی را برای عبور هرچه بیشتر جریان هوا در اطراف سیم ها، خروج گرد و غبار و حتی آب را داشته باشند.

 

مزایای استفاده از سینی کابل

  1.  
قابلیت سیم کشی در هر زاویه و شکلی با توجه به تنوع در قطعات و اتصالات

 

  1. غیرقابل اشتعال بودن قطعات سینی کابل
  2. ساخت و تولید مطابق با استانداردهای بین‌المللی و استاندارد اروپا
  3. سینی کابل گالوانیزه مقاوم در برابر بخارهای اسیدی و سایر مواد شیمیایی
  4. دارای لبه‌های صاف و عدم صدمه به کابل
  5. مقاومت در برابر ضربه
  6. عدم زنگ زدگی و ایده‌آل برای مناطق آب و هوایی مرطوب
  7. دارای عمر بسیار بالا
  8. تولید در سایزهای مختلف
  9. قابلیت تحمل وزن های بالا

 

انواع سینی کابل

 

سینی کابل آلومینیومی

 

معمولا این نوع از سینی کابل به دلیل مقاومت بالا نسبت به وزن خود، دوام زیاد در برابر خوردگی و راحتی نصب، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

سینی کابل فولادی

مزیت های اصلی استفاده از سینی کابل فولادی، قدرت بالای آن و هزینه کم است. معایبی که در این مدل از سینی کابل می توان مشاهده کرد عبارتند از وزن بالا، هدایت الکتریکی کم و مقاومت نسبتا ضعیف در برابر خوردگی می باشد.

نردبان کابل

نردبان کابل ، بدون پوشش بوده که این موضوع اجازه می دهد حداکثر جریان آزاد هوا در سراسر کانال کابل کشی وجود داشته باشد تا حرارت تولید شده در هادی های کابل به طور موثر از بین برود.

سینی کابل ستون فقراتی

سینی کابل ستون فقراتی یک سیستم پشتیبانی از کابل است که به راحتی نصب شده و از لحاظ ایمنی، قابل اطمینان می باشد. به دلیل باز بودن اطراف سینی کابل ستون فقراتی، یک جریان هوای مناسب برای جلوگیری از گرم شدن کابل ها وجود دارد.

سینی های بسکت

معمولا این نوع از سینی کابل برای جدا کردن سیم های کوچکتر از یکدیگر بوده و همچنین برای پشتیبانی از سیم استفاده می شود.

 

متعلقات سینی کابل

 

زانویی سینی کابل

 

زانویی افقی، مسیر یک کابل را در یک صفحه تغییر می دهد. این زانویی ها در انتهای سینی گالوانیزه بسته شده و در زاویه های ۳۰، ۴۵، ۹۰ درجه ساخته می شود.

سه راهی سینی کابل

سه راهی سینی کابل به منظور تغییر در مسیر کابل ها استفاده می شود . سه راهی سینی کابل توسط رابط به سینی کابل متصل می گردد.

چهارراه سینی کابل

از دیگر متعلقات سینی کابل سه راهی سینی کابل و یا چهارراه سینی کابل میباشد که در جاهایی که کابلها باید تقسیم شود ودر مسیر دیگری به راه ادامه دهند استفاده می شود.

کاهنده و افزاینده سینی کابل

از تبدیل سینی کابل و یا کاهنده و افزاینده سینی زمانی استفاده میشود که میخواهیم تعداد کابل ها را کم و یا زیاد کنیم وبه عرض کمتری و یا بیشتری از سینی کابل احتیاج داریم.

 

فروش انواع سینی کابل

 

شرکت آذران پایدار صنعت تبریز با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع سینی های کابل در سایزهای مختلف را در برنامه کاری خود قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت سینی کابل و متعلقات آن و همچنین نصب و اجرای آن می توانید با کارشناسان آریا صنعت ایرانیان در ارتباط باشید.

 

 

  • ۰۲/۱۱/۰۴
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی