هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

گیربکس شاکرین

 

گیربکس شاکرین

گیربکس های صنعتی تجهیزاتی هستند که برای انتقال توان مکانیکی از یک منبع تولید توان به یک مصرف کننده و هچنین برآورده کردن گشتاور و سرعت دورانی مورد نیاز در سمت مصرف کننده به کار می رود. گیربکس صنعتی درواقع یک واسطه بین منبع توان و مصرف کننده توان می باشد که انعطاف پذیری لازم را بین منبع توان و مصرف کننده توان بر قرار می کند.

در گیربکس های صنعتی نوع سوخت منبع تولید توان اهمیت انچنانی ندارد ، بلکه این مسئله مهم است که در سمت شفت ورودی به گیربکس، توان تولید شده را به صورت گشتاور به این ووسیله منتقل نماید. از دستگاه­ هایی که توان مورد نیاز گیربکس های صنعتی را تامین می کنند می توان به الکتروموتورها – موتورهای بنزینی و گاز سوز – موتورهای دیزل – توربین های بخار – توربین های گازی، آبی و یا توربین های بادی – موتورهای جت و … می­باشند. مصرف کننده هم می تواند هرنوع وسیله ای باشد فقط کافی است که این مصرف کننده بتواند توان خروجی از گیربکس صنعتی را بصورت گشتاور دریافت کند.

کاربرد گیربکس صنعتی

صنعت تولید شکر : در این صنعت دو گیربکس خورشیدی و هلیکال گزینه‌های کاربردی معرفی می‌شوند. با استفاده از این نوع گیربکس‌ها می‌توان گشتاور و سرعت نیروی تولید شده توسط موتور را مدیریت کرد.

فولادسازی در صنعت تولید فولاد ویژگی‌های مهمی چون قدرت و ظرفیت و دقت بالای گیربکس‌ها مهم تلقی می‌شوند. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، گیربکس‌های خورشیدی و پینیون انواع مفید این قطعات برای صنعت فولادسازی معرفی می‌شوند. با کاربری این نوع گیربکس‌ها می‌توان عملکردی پایدار و حرکتی نرم را ایجاد کرد.

سیمان سازی در صنعت تولید سیمان از گیربکس‌های بسیار قوی استفاده می‌شود که گشتاور زیادی را تحمل می‌کنند. از این رو آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی با ویژگی کارایی بالا در این صنعت ضرورت دارد. با توجه به اندازه و قدرت بسیار بالای موتورهای مورد استفاده در این صنعت، گیربکس‌های هلیکال و شافت مستقیم انواع مفیدی در صنعت سیمان به شمار می‌آیند. با استفاده از این نوع گیربکس‌ها می‌توان از گشتاور تولیدشده در موتور بهترین خروجی را دریافت کرد.

صنعت تولید کاغذبه طور معمول در صنعت تولید کاغذ گیربکس‌ها جهت کنترل نیرو و سرعت ماشین تولید کاغذ کاربرد دارند. گیربکس‌های خورشیدی بهترین نوع این قطعات برای صنعت ذکر شده تعریف می‌شوند.

با توجه به تنوع کاربرد و استفاده از گیربکس های صنعتی در صنایع مختلف، این مبدل در انواع مختلفی تولید و به بازار مصرف عرضه می گردند. اما در حالت کلی گیربکس‌های صنعتی به دو گروه افزاینده و کاهنده طبقه بندی می‌شوند. در نوع گیربکس کاهنده کاهش سرعت و در نتیجه افزایش گشتاور خروجی را خواهیم داشت در حالیه در گیربکس های افزاینده، سرعت افزایش و گشتاور کاهش می یابد. (گشتاور همان نیرویی است که باعث چرخش یک جسم حول یک محور می‌شود)

از گیربکس های رایج مورد استفاده در صنعت می تواند به موارد زیر اشاره نمود :

شرکت گیربکس شاکرین

شرکت شاکرین گیربکس اصفهان یکی از شرکت های پیشرو در طراحی و تولید انواع گیربکسهای صنعتی از سال  1354 کار قطعه سازی را در منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان آغاز نمود. با توجه به نیاز صنعت کشور، این شرکت در سال 1360 شمسی طراحی و تولید انواع گیربکس های صنعتی حلزونی و هلیکال  را آغاز نمود .

شرکت شاکرین گیربکس اصفهان علاوه بر تولید انواع گیربکس های حلزونی و هلیکال، با طراحی و ساخت انواع گیربکس های صنعتی خاص از جمله گیربکس های دنده تخت و همچنین گیربکس های دنده جناغی، در زمره برترین تامین کنندگاه صنعت کشور قرار گرفته است.

تولیدات شرکت گیربکس شاکرین

گیربکس های شاکرین در سایز های 49 ، 63 ، 86 ، 110 ، 130 ، 150 ، 185 ، 210 و 250 تولید می شوند. برای آگاهی از نسبت های تبدیل گیربکس شاکرین  در سایز های مختلف با کارشناسان فروش در تماس باشید. عمده تولیدات شرکت گیربکس شاکرین را گیربکس های حلزونی و هلیکال تشکیل میدهند.  در سری تولیدات گیربکسهای حلزونی، گیربکسهایی با قدرت  از 0.12 کیلووات تا 75 کیلووات با نسبت تبدیل دور از 1:7 تا 1:10000 و در سری های VF،VFU،MVF، VF/VF،MVF/VF،NRV،NMRV،VFH و تیپ های 49 تا 3100 تولید می شوند. همچنین نسبت به شرایط محور و ورودی و خروجی در مدلهای N،A،V،F،FC،P،FR مونتاژ و به بازار عرضه میگردند.

گیربکس های حلزونی شاکرین از یک محور حلزونی ماردونی و یک چرخ حلزون تشکیل شده است. در گیربکس حلزونی دنده برنجی قابلیت تعویض دارد و عمر آن محدود است. از مزیت های این گیربکس می توان به خاصیت عدم برگشت پذیری اشاره کرد، عدم برگشت پذیری یعنی اگر خروجی را بچرخانیم، دنده ورودی نمی چرخد. گیربکس حلزونی شاکرین قابلیت اتصال به روشهای اتصال مستقیم با فلنج و یا کوپلینگ به انواع محرک ها را دارد.

انواع گیربکس حلزونی شاکرین

گیربکس حلزونی شاکرین سری VF

گیربکس حلزونی شاکرین تیپ VF دارای ورودی شافت و خروجی هالوشافت قابلیت کوپله شدن به انواع الکتروموتور توسط تسمه، زنجیر و پولی را دارا می باشد. گیربکس حلزونی شاکرین سری VF بیشتر در بالابرهای ساختمانی استفاده می شود تا درصورت اعمال بار اضافه به گیربکس پولی و تسمه به صورت هرز بچرخند و مانع اعمال گشتاور اضافه به گیربکس که منجر به آسیب به دستگاه می شود گردد.

2.گیربکس حلزونی شاکرین سری MVF

گیربکس حلزونی شاکرین سری MVF دارای ورودی فلنج و خروجی هالو شافت می باشند که به صورت کوپل مستقیم و از طریق فلنج الکتروموتور با گیربکس کوپل می شوند . گیربکس های حلزونی سری MVF معمولا از طریق پایه نصب می شوند و بیشتر در مواردی که محدودیت فضا وجود داشته باشد استفاده می شوند. این نوع گیربکس پرکاربرد در صنایع متعددی استفاده می شود.

3.گیربکس حلزونی شاکرین سری VF-FC

گیربکس حلزونی شاکرین سری MVF-FC با ورودیبه صورت ورودی شافت دار و خروجی فلنج دار می باشد. نحوه ی قرارگیری گیربکس به وسیله فلنج بر روی دستگاه مورد نظر می باشد. از این تیپ گیربکس شاکرین برای باز کردن درب های سد های کشاورزی، کنال های آب استفاده می شود. به دلیل وجود پایه در این نوع گیربکس ها این امکان را می دهند که نصب راحت به روی شاسی به صورت عمودی را داشته باشد.

4.گیربکس حلزونی شاکرین سری MVF-FC

گیربکس حلزونی شاکرین سری MVF-FC دارای ورودی بصورت هالو و اتصال با الکترووتور بصورت فلنج می باشد. خروجی نیز بصورت هالو شافت و اتصال از طریق فلنج خروجی به دستگاه می باشد. برای زمانی که مصرف کننده نیاز دارد تا شافت خروجی گیربکس به شکل عمودی رو به بالا و یا رو به پایین قرار بگیرد، بهترین انتخاب سری MVF-FC می باشد. این تیپ توسط پایه یا فلنج خروجی بر روی شاسی سوار شده و خروجی را به شکل عمودی ارائه می دهد.

گیربکس شافت مستقیم شاکرین

تولیدات گیربکس های هلیکال در دو دسته SHG و SHGF و در تیپ های G0  تا G7 و توان 0.12 تا 45 کیلووات و دور خروجی 16 تا 4000 دور در دقیقه تولید و قابل عرضه می باشد.

در حالت کلی و در مجموع تنوع تولیدات شرکت شاکرین گیربکس اصفهان بیش از 900 نمونه می باشد که با مشخصاتی نظیر نوع (TYPE) ، اندازه (SIZE)، دسته (VERSION)، نسبت تبدیل (RATIO)، دور خروجی (n ) و موقعیت نصب طبقه بندی شده و مشتریان ،  سفارش خود را با تعیین این پارامترها به واحدهای فروش شرکت اعلام می نمایند .

نمایندگی فروش گیربکس شاکرین

شرکت آذران پیشرو صنعت با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تامین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات صنعتی و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع گیربکس های صنعتی در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به فروش انواع گیربکس صنعتی با برند شرکت گیربکس شاکرین اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع گیربکس های صنعتی میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

  • ۰۲/۰۴/۲۰
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی