هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

کپسول لیفتراک

با بالا رفتن قیمت بنزین، و همچنین آلودگی های محیطی که این نوع سوخت ایجا می نماد و همچنین استفاده از سوحت LPG برای لیفتراک باعث کاهش میزان آلودگی تولید شده در مقایسه با سوخت های دیزلی نظیر گازوئیل و یا بنزین و از طرفی مزیت دوگانه بودن منبع سوخت برای کاربردهای کاری بیشتر بسیاری از صاحبان و تولید کنندگان لیفتراک را بر این داشته تا توجه ویژه ای به استفاده از گاز در صنعت لیفتراک سازی داشته باشند و محصولاد خود را بصورت دوگانه روانه بازارها مصرف نمایند. چرا که لیفتراک دوگانه‌سوز از نظر هزینه، نسبت به لیفتراک هایی که سوخت آن‌ها فقط بنزین است، بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند. CNG و LPG  دو گاز بسیار معروف و شناخته‌ای شده هستند که در وسایل نقلیه و همچنین در لیفتراک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گاز CNG با گاز LPG چه تفاوتی دارد؟

گاز  CNG(Compressed natural gas) گاز فشرده‌ای است که بخش عمده آن را متان تشکیل می‌دهد. این گاز در دمای معمولی و در فشار ۲۰۰ تا ۲۴۸ بار نگهداری می‌شود. در حالی ‌که گاز LPG (Liquefied Petroleum Gas) که در ایران با نام گاز مایع نیز معروف است، ترکیبی از پروپان و بوتان است. این گاز در دمای 15 درجه سانتی‌گراد و فشار 1.7 تا 7.5 بار مایع شکل می‌گیرد.

مسافت پیمایش

با توجه به تجربه ای که از گاز LPG بدست امده تجهیزات با سوخت LPG به نسبت ماشین آلات با سوخت CNG مسافت بسیار بیشتری را با یک باک پر، می‌توانند طی کنند؛ یعنی لیفتراک هایی که با گاز ال پی جی کار میکنند با هر بار پر کردن باک، می‌توانند بسیار بیشتر از در یک کارخانه و یا شرکت کار نمایند.

شتاب و قدرت

دیگر تفاوت گاز CNG با گاز LPG که می‌توان به آن اشاره کرد میزان شتاب و قدرت لیفتراک است. لیفتراک با سوخت LPG از شتاب و قدرت بالاتری به نسبت نوه مشابه خود که با CNG کار میکند برخوردارند. برای همین منظور برای لیفتراک که همواره موتور آن تحمل فشار کاری بالایی را نیاز دارد از سوخت LPG استفاده می شود. این لیفتراک ها می‌توانند در بسیاری از مسیرها، بدون نیاز به سوخت بنزین حرکت کنند.

نکته: هر دو گاز LPG و CNG موجب فشار و آسیب به بخش‌های مختلف موتور لیفتراک می‌شوند اما میزان این فشار و آسیب در خودروهای LPG دارد.

مزایا گاز LPG لیفتراک

  • گاز  LPG ارزان‌تر از دیزل یا بنزین است در نتیجه هزینه سوخت را برای صاحبان لیفتراک کاهش می‌دهد.
  • ماشین آلاتی که از LPG استفاده می کنند هزینه سرویس و نگهداری کمتری از انواع وسایل بنزینی دارند.
  • گاز LPG برای ذخیره‌سازی به فضای کمتری نسبت به CNG احتیاج دارد.

انواع کپسول لیفتراک

دو نوع کپسول لیفتراک بعنوان منبع سوخت در لیفتراک ها بصورت رایج استفاده می گردد مه به شرح ذیل است :

  1. کپسول گاز 22 کیلویی لیفتراک
  2. کپسول گاز 11 کیلویی لیفتراک

این کپسول های لیفتراک با شیرهای متنوعی قابل عرضه می باشند که با توجه به نوع لیفتراک می تواند یکی از اینموارد مورد استفاده قرار گیرد :

  1. کپسول لیفتراک بوتان
  2. کپسول لیفتراک پرسی
  3. کپسول لیفتراک ایران گاز

نحوه سوخت گیری کردن کپسول لیفتراک

برای جلوگیری از بروز صدمات احتمالی و جلوگیری از هرگونه حادثه در هنگام سوخت گیری کپسول‌های ال پی جی لیفتراک بایستی همواره نکات ایمنی را در نظر داشته باشیم:

  • در حین سوخت گیری بهتر است که لیفتراک در یک مکان صاف قرار داده شود و از سوخت گیری در سراشیبی و یا سرازیری پرهیز گردد.
  • بهتر در حین سوخت گیری شاخک های لیفتراک را در پایین ترین حالت خود قرار دهیم
  • در صورتیکه کپسول لیفتراک را می خواهید تعویض نمایید شیر قطع گاز را بایستی بست تا با مصرف موتور لیفتراک گاز درون مسیرهای گاز خالی شده و خاموش شود.
  • در حین سوخت گیری موتور دستگاه بهتر است در حالت خاموش قرار داشته باشد.

فروش کپسول گاز 22 کیلویی لیفتراک

امروزه یکی از مهمترین دغدغه های شرکتهای عمرانی ،معدنی و صنعتی در انتخاب ماشین آلات، کیفیت مطلوب و طول عمر  مفید بالای آنها می باشد که این مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات یدکی مطمئن محقق خواهد شد ؛  لذا در جهت نیل به این استراتژی شرکت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رسانی در بالاترین کیفیت به مشتریان می باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامین مناسب قطعات یدکی لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتریان محترم باشد. در این راستا فروش انواع کپسول گاز 22 و 11 کیلویی لیفتراک را در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به کپسول گاز لیفتراک سهند ، کپسول گاز لیفتراک تویوتا ، کپسول گاز لیفتراک سپاهان ، کپسول گاز لیفتراک دوو-دوسان، کپسول گاز لیفتراک کوماتسو، کپسول گاز لیفتراک آریا و... اشاره نمود.

در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر ، پالت تراک و انواع جک پالت دستی این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی برای لیفتراک های زیر می باشد:

  • ۰۲/۰۴/۱۵
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی