هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی

 

امروزه دستگاههای جابجایی مواد پیشرفت زیادی داشته اند، برای جابجایی کالا و مواد برای فواصل دور از تجهیزاتی همچون جک پالت، استاکرهای دستی و برقی و همچنین انواع لیفتراک استفاده می شود. برای جابجایی در فواصل کم داخل کارگاهها و همچنین سوله ها از تجهیزات دیگری همانند جرثقیل های دستی و برقی و انواع وینچ استفاده می گردد.

جرثقیل های سقفی امروزه بصورت مکانیکی و الکتریکی و مغناطیسی در بیشتر کارخانجات ، تولیدی ها ، سوله های بزرگ  و خدمات ساختمان سازی استفاده می شود.

جرثقیل های سقفی برای اولین بار در مصر باستان جهت جابجایی تخته سنگ های عظیم در اهرام ثلاثه مصربکار گرفته شد. در آن زمان این جرثقیل ها از طناب، قرقره و قلاب تشکیل شده بودند و به صورت ساده و یا مرکب همراه با نیروی دست انسان و یا با استفاده از حیوانات، اجسام سنگین را به حرکت در می آوردند. جرثقیل های اولیه در قدیم بیشتر برای ساخت بنا در ساختمانها و همچنین در حفر چاه و بیرون کشیدن آب بکار گرفته می شدند.

با پیشرفت علم تغییراتی در نیروی محرکه جرثقیل های سقفی ایجاد شد و بجای نیروی انسانی در بحرکت درآوردن بارهای از نیروی توربین های بخار استفاده می شد. بعد از اختراع برق، نیروی محرکه جرثقیل ها با کمک موتورهای الکتریکی و پمپ های هیدرولیکی انجام می شود.

 

جرثقیل دستی

جرثقیل سقفی دستی (CHAIN BLOCK)، یکی از انواع جرثقیل است که از آن با استفاده از انتقال نیروی چرخشی چرخ دنده ها به یک زنجیر برای بلند کردن و جابه جایی وسایل سنگین با ابعاد نسبتا کوچک و با بهره گیری از نیروی دست انسان در ارتفاع ۶ متر از سطح زمین  در کارخانه ها یا کارگاه ها استفاده میشود.

از مزایای جرثقیل سقفی دستی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • قیمت پایین و مناسب در مقایسه با جرثقیل های برقی
  • استفاده از نیروی انسانی به جای نیروی محرکه برق
  • وزن بسیار پایین و قابلیت حمل بار با وزن بالا
  • ساختار ساده و استفاده آسان و راحت
  • طول عمر بالا و هزینه های تعمیر و نگهداری پایین

جرثقیل دستی در انواع تناژهای ۰.۵ تن – ۱ تن – ۱.۵ تن – ۲ تن – ۳ تن – ۵ تن – ۷.۵ تن – ۱۰ تن – ۱۵ تن و ۲۰ تن در دو مدل جرثقیل دستی بوشی (شفتیو جرثقیل دستی بلبرینگی در دو ارتفاع استاندارد ۳ متر و ۶ متر تولید و به بازار عرضه می شوند.

جرثقیل برقی سیم بکسلی

(بالابر برقی تکفاز – وینچ تکفاز)

جرثقیل سقفی برقی یا بالابر برقی سیم بکسلی تک فاز تجهیزی است که از آن برای جابجایی های عمودی مواد استفاده می شود. البته نوع دستی  این نوع بالابر نیز وجود دارند که به دلیل استهلاک بالا و سختی کار با آن، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در صنایع تولید کوچک و کارگاه ها هیچ گاه نمی توان از ماشین های سنگین جرثقیل تک فاز برای جابجایی مواد استفاده کرد و نیاز است تا یک محصول مناسب مانند وینچ سیم بکسلی تک فاز جایگزین شود. همچنین از انواع وینچ سیم بکسلی تک فاز می توان برای جابجایی تجهیزات ساختمانی نیز استفاده کرد. اینکه چه مقدار تجهیزات یا وسایل را می توان با این دستگاه ها جابجا کرد به ظرفیت جرثقیل بستگی دارد.

عملکرد وینچ سیم بکسلی تک فاز با کمک الکتروموتور متصل شده به گیربکس و با جریان الکتریکی صورت می گیرد.  وینچ سیم بکسلی تک فاز از جمله پرمصرف ترین و پرکاربردترین وسایل حمل بار در کار خانه ها و حتی مصارف خانگی به حساب می آید.

از ویژگی ها و قابلیت های بالابر برقی سیم بکسلی ( وینچ تکفاز ) می توان به قیمت پایین، سبک بودن و قابل حمل بودن، کارکرد با سیستم برق تکفاز، قابلیت نصب و راه اندازی آسان، قابلیت نصب در اتفاع یا روی زمین، قابلیت افزایش طول سیم بکسل اشاره نمود.

جرثقیل برقی زنجیری

جرثقیل زنجیری، نوعی بالابراست که در بلند کردن و پایین آوردن بارهای سنگین، بواسطه یک زنجیر عمل می کند. جرثقیل های زنجیری، حاوی دو چرخ دنده هستند که زنجیر در آن پیچیده شده است. وقتی زنجیر کشیده می شود، چرخ ها چرخانده می شوند و از طریق قلاب شروع به بلند کردن کالایی می کند که به طناب یا زنجیر متصل شده است. جرثقیل سقفی زنجیری همچنین می توانند به قلاب های بالابر یا کیسه های زنجیردار، متصل شوند تا بار به طور مساوی به سمت بالا و پایین حرکت داده شود. جرثقیل زنجیری با نام های دیگری نظیر ، جرثقیل دستی ، جرثقیل سقفی ، جرثقیل کارگاهی ، جرثقیل سقفی دستی و حتی ترولی زنجیری و بالابر سقفی بکار برده می شود.

انواع جرثقیل زنجیری

جرثقیل های برقی از نظر کارکرد در سه نوع دوکاره (قابلیت حرکت به طور عمودی بالا و پایین) ، چهار کاره (اتصال بر روی ریل از طریق ترولی) با قابلیت حرکت عمودی بالا و پایین و افقی چپ و راست و شش کاره یا جرثقیل دروازه ای با قابلیت حرکت در چهار جهت افقی و 2 جهت عمودی موجود می باشند.

فروش انواع جرثقیل دستی و برقی

شرکت آذران پیشرو صنعت بعنوان وارد کننده و تامین کننده انواع جرثقیل های سقفی دستی و برقی مفتخر است در راستای گسترش فعالیتهای خود و پاسخگویی به نیاز مشتریان، فـروش  انواع این تجهیزات را در دستور کار قرار داده و با دارا بودن پرسنل فنی مجرب و با توجه به نیاز صنعت کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه انواع جرثقیل های صنعتی و کارگاهی اقدام به فروش این کالا از برندهای معتبر جهانی نموده است.

برای خرید انواع جرثقیل سقفی، کسب اطلاعات بیشتر، ارسال کاتالوگ، درخواست مشخصات فنی ، پیش فاکتور و… می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

  • ۰۰/۰۹/۰۱
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی