هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

 پمپ حرکت لیفتراک یکی از اجزاء مهم در گیربکس لیفتراک می باشد و در سیستم های هیدرولیک بعنوان درایور استفاده می شوند. به طور کلی می توان گفت تمامی حرکت ها و عملکردهای موجود در لیفتراک توسط پمپ حرکت تامین می شود پمپ حرکت می تواند انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند (انرژی هیدرواستاتیک یعنی جریان ، فشار). این جریان با قدرت کافی برای غلبه بر فشار ناشی از بار در پمپ خروجی ایجاد می کند.در هنگامی کار پمپ هیدرولیک ، در ورودی پمپ خلاء  هوا بدلیل انرژی دورانی ایجاد می می شود، که همین امر باعث می شود مایع از مخزن وارد خط ورودی به پمپ گردد و با عمل مکانیکی این مایع به پمپ منتقل می شود و با این روال انرژی مکانیکی دورانی در پمپ حرکت به انرژی هیدرولیکی تبدیل می شود.

عملکرد خوب پمپ حرکت لیفتراک به بالا رفتن قدرت لیفتراک در حین کار کردن زیر بار و فشار های بالا کمک شایانی کرده و حداکثر قدرت موتور دریافتی را به چرخ ها منتقل کرده و لذت کار کردن با لیفتراک را در حین کار بالا می برد.

فروش پمپ حرکت لیفتراک

همانطور که در بالا ذکر شد پمپ حرکت لیفتراک از اهمیت بالایی در لیفتراک برخوردار است بنابراین عملکرد صحیح آن نیز مهم است. استفاده از پمپ حرکت تقلبی و یا استفاده از قطعه‌ای که مورد تائید نیست می‌تواند علاوه به آسیب جدی به لیفتراک شما باعث افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری لیفتراک شود.

 

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2021/10/پمپ-حرکت-لیفتراک-2.jpg

 

امروزه یکی از مهمترین دغدغه های شرکتهای عمرانی ،معدنی و صنعتی در انتخاب ماشین آلات، کیفیت مطلوب و طول عمر  مفید بالای آنها می باشد که این مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات یدکی مطمئن محقق خواهد شد ؛  لذا در جهت نیل به این استراتژی شرکت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رسانی در بالاترین کیفیت به مشتریان می باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامین مناسب قطعات یدکی لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتریان محترم باشد. در این راستا فروش انواع پمپ حرکت لیفتراک را در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به پمپ حرکت لیفتراک سهند ، پمپ حرکت لیفتراک تویوتا ، پمپ حرکت لیفتراک سپاهان ، پمپ حرکت لیفتراک دوو-دوسان، پمپ حرکت لیفتراک کوماتسو، پمپ حرکت لیفتراک آریا و... اشاره نمود.

در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر و پالت تراک این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی برای لیفتراک های زیر می باشد:

  • ۰۰/۰۷/۲۱
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی