هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

 در لیفتراک هایی که بصورت دنده اتوماتیک هستن یک قطعه ای در گیربکس لیفتراک به نام توربین گیربکس لیفتراک وجود دارد که یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک گیربکس لیفتراک می باشد. این قسمت در لیفتراک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و خرابی آن می‌تواند در انتقال نیرو از موتور لیفتراک به گیربکس جلوگیری نموده و یا عملکرد آن را با اختلال مواجه نماید.

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2021/10/1.jpg

نقش توربین در گیربکس لیفتراک

در واقع باید بدانید که نقش توربین در گیربکس اتوماتیک لیفتراک، درست همانند نقش کلاچ است. و از این رو، آشنا بودن با علائم و نشانه‌های خرابی این قطعه در لیفتراک اهمیت زیادی برای رانندگانی دارد، که از این نوع ماشین آلات استفاده می نمایند.

دانستن علائم و نشانه‌های خرابی توربین لیفتراک می‌تواند از بروز هزینه‌ها و مشکلات بیشتر و همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری لیفتراک جلوگیری نماید

وظیفه توربین گیربکس اتوماتیک در لیفتراک

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2021/10/torque-converter.jpg

در صورت اطلاع از نحوه کار گیربکس دستی، حتما از این موضوع اطلاع دارید که، رابط بین موتور و گیربکس، کلاچ لیفتراک هست. این عمل در گیربکس اتوماتیک از طریق ابزار جالبی به نام توربین گیربکس اتوماتیک لیفتراک انجام شده، که فرآیند حرکت لیفتراک را روان می‌کند.

در واقع توربین گیربکس لیفتراک یک بخش بسیار مهم و اثرگذار در گیربکس اتوماتیک محسوب می شود. که در خروجی گیربکس نصب و وظیفه انتقال قدرت از موتور به گیربکس را بر عهده دارد. اگر این قطعه حساس در لیفتراک خراب شود،

علائم خرابی توربین لیفتراک

یکی از نشانه های خرابی توربین لیفتراک در حین حرکت تقه زدن می باشد. و همچنین در بیشتر مواقع وقتی توربین لیفتراک خراب می شود لیفتراک با ضعف حرکت می کند یعنی حرکت اولیه خیلی کندی دارد. از دیگر مواردی که به اشتباه توربین لیفتراک را تعویض می نمایند این است که به اشتباه فکر می کنند که چون در سربالایی لیفتراک کندتر حرکت می کند حتما باید توربین لیفتراک را تعویض نمایند در صورتی که این کار اشتباه می باشد و در ابتدا باید حجم روغن گیربکس لیفتراک چک شود و بعد به وسیله دیاگ شیربرقی مختص به فشار ورودی روغن که به توربین لیفتراک مربوط است چک شود.

از دیگر نشانه های خرابی توربین لیفتراک صدای گیربکس می باشد، در این حالت، در زمان حرکت در توربین صداهایی شنیده می شود که اصلا عادی نیست. این صداها معمولاً به صورت ضربه‌ای بوده، و در زمان استارت و ابتدای گاز دادن در لیفتراک اتفاق می‌افتد. در بسیاری از موارد صدایی که بخاطر این حالت ایجاد می‌شود، به علت شل شدن پیچ‌های توربین بوده، و این شل بودن پیچ‌ها معمولاً به خاطر سهل انگاری در کارخانه رخ می‌دهد. برای حل این موضوع حتما به یک مکانیک حرفه‌ای مراجعه کنید.

یکی دیگر از عوامل خرابی توربین لیفتراک که شاید با آن تاکنون آشنا نبودید، روغن‌ریزی پشت پمپ است. این اتفاق نیز می‌تواند از دیگر علائم خرابی توربین در لیفتراک باشد. مشکل یاد شده سبب سوختن گیربکس خواهد شد، و می‌تواند مشکلات وحشتناکی را ایجاد کند. در بسیاری از مواردی که این اتفاق رخ می‌دهد. راننده دیر به این موضوع پی برده و قطعاتی مثل صفحات، باند و پیستون‌های داخل گیربکس به خاطر نبودن روغن می‌سوزند. روغن‌ریزی پشت پمپ می‌تواند، هزینه‌های بسیار گزافی را برای تعمیر لیفتراک ایجاد کند.

تعمیر توربین لیفتراک

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2021/10/transmission-torque-converter-500x500.jpeg

لیفتراک ها با اینکه می توانند به سهولت کار ما کمک کنند ، اما با مرور زمان و استفاده مداوم و عدم توجه به سرویس و نگهداری، این دستگاههای میتوانند با خرابی های جزئی یا کلی باعث دردسر شوند.

تعمیرات لیفتراک یکی از جمله مواردی است که در هنگام استفاده و نگهداری لیفتراک باید به آن توجه داشت. اگر لیفتراک شما خراب شود و یا دچار آسیب شود بدون شک باید جهت تعمیر آن به یک فرد متخصص مراجعه نمایید چرا که تعمیرات لیفتراک هم زمان بر است و هم نیاز به تخصصی بالایی دارد زیرا لیفتراک ها از اجزای پیچیده تری ساخته شدند.

واحد تعمیرات این مجموعه با دارا بودن پرسنلی با تجربه و کارآزموده توانسته اند در این عرصه فعالیت چشمگیری را از خودت نشان دهند و همواره در این امر می توانند همراه و پشتیبان شما باشند و شما را در این امر یاری می رسانند.

از جمله فعالیت هایی که در واحد تعمیرات این مجموعه صورت میگیرد به صورت زیر است :

  • تعمیرات تخصصی انواع توربین (تورک کانورتر) با ماشین آلات به روز
  • تولید، تعمیر و تراشکاری انواع قطعات گیربکس اتوماتیک لیفتراک
  • تعمیر و تقویت فولی های CVT
  • صفحات و فیلتر گیربکس های اتوماتیک
  • تامین قطعات گیربکس اتوماتیک لیفتراک

 

فروش توربین لیفتراک

همانطور که در بالا ذکر شد توربین لیفتراک از اهمیت بالایی در لیفتراک برخوردار است بنابراین عملکرد صحیح آن نیز مهم است. استفاده از استارت تقلبی و یا استفاده از قطعه‌ای که مورد تائید نیست می‌تواند علاوه به آسیب جدی به لیفتراک شما باعث افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری لیفتراک شود.

امروزه یکی از مهمترین دغدغه های شرکتهای عمرانی ،معدنی و صنعتی در انتخاب ماشین آلات، کیفیت مطلوب و طول عمر  مفید بالای آنها می باشد که این مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات یدکی مطمئن محقق خواهد شد ؛  لذا در جهت نیل به این استراتژی شرکت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رسانی در بالاترین کیفیت به مشتریان می باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامین مناسب قطعات یدکی لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتریان محترم باشد. در این راستا فروش انواع توربین لیفتراک را در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به توربین لیفتراک سهند ، توربین لیفتراک تویوتا ، توربین لیفتراک سپاهان ، توربین لیفتراک دوو-دوسان، توربین لیفتراک کوماتسو، توربین لیفتراک آریا و... اشاره نمود.

در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر و پالت تراک این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی برای لیفتراک های زیر می باشد:

  • ۰۰/۰۷/۱۹
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی