هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

پمپ انژکتور لیفتراک

پمپ انژکتور لیفتراک یا پمپ گازوئیل در سیستم های موتورهای دیزلی که درماشین آلات سنگین و راهسازی بیشترین کاربرد را دارد. پمپ گازوئیل یا پمپ انژکتور قلب تپنده سیستم های دیزلی به حساب می آید وآنچه که باعث حرکت و قدرت بالای این مدل دستگاه ها می شود، وجود موتورهایی از نوع احتراقی است.

این نوع موتورها می توانند در بارگیری ها فوق سنگین، در معادن شن و ماسه و پروژهای عمرانی بسیار عظیم بسیار موثر باشند و در زمان خودشان آغارگر انقلابی عظیم در صنعت ماشین آلات دیزلی به حساب می آمدند با پیشرفت های صورت گرفته تا به امروز هنوز نوع دیگری نتوانسته جایگزین این مدل از موتورهای دیزلی شود .

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2019/06/پمپ-انژکتور-لیفتراک.jpg

طرز کار پمپ گازوئیل یا پمپ انژکتور لیفتراک

پمپ انژکتور لیفتراک وسیله ای است که سوخت را به داخل سیلندرهای موتور لیفتراک پمپ می کند و یا انتقال می دهد .انژکتور در موتور های دیزل از اجزای بسیار پیچیده ای تشکیل شده است که هر کدام دارای شرایط وعملکرد خاصی می باشند. مهم ترین وظیفه پمپ انژکتور بعد از پمپاژ سوخت انژکتور تحمل دما و فشار داخلی سیلندر است تا بتواند سوخت را به قطرات ریز و پودری شکل تبدیل سازد . و بعد از این آنها به صورت دورانی شکل بدهد تا سوخت به تمامی اجزا احتراقی موتور برسد.

وظایف پمپ گازوئیل یا پمپ انژکتور لیفتراک

1.کنترل میزان سوخت

2.تقسیم به موقع و مساوی گازوئیل

3.رساندن سوخت به موقع به سوزن های انژکتور در زمان احتراق

4.ایجاد فشار مناسب برای پودر کردن گازوییل

5.پاشیدن سوخت پودر شده به سر پیستون ها در زمان احتراق

دلایل خرابی پمپ گازوئیل یا پمپ انژکتور لیفتراک

سوخت بی کیفیت یا کم کیفیت با مواد رسوبی زیاد، خالی نگه داشتن مخزن سوخت گازوئیل به مدت طولانی ،ورود شیء خارجی یا حتی ذره ای گرد وغبار میتواند سیستم پمپ را کاملا ازبین ببرد، تعویض به موقع و تعمیر و نگه داری، از جمله عواملی است که می تواند جلوی خرابی پمپ گازوئیل لیفتراک را بگیرد .

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2019/06/پمپ-انژکتور-لیفتراک-2.jpg

فروش پمپ انژکتور لیفتراک

امروزه یکی از مهمترین دغدغه های شرکتهای عمرانی ،معدنی و صنعتی در انتخاب ماشین آلات، کیفیت مطلوب و طول عمر  مفید بالای آنها می باشد که این مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات یدکی مطمئن محقق خواهد شد ؛  لذا در جهت نیل به این استراتژی شرکت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رسانی در بالاترین کیفیت به مشتریان می باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامین مناسب قطعات یدکی لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتریان محترم باشد. در این راستا فروش انواع پمپ انژکتور لیفتراک را در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به پمپ انژکتور لیفتراک سهند ، پمپ انژکتور لیفتراک تویوتا ، پمپ انژکتور لیفتراک سپاهان ، پمپ انژکتور لیفتراک دوو-دوسان، پمپ انژکتور لیفتراک کوماتسو، پمپ انژکتور لیفتراک آریا و... اشاره نمود.

در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر و پالت تراک این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی برای لیفتراک های زیر می باشد:

 

  • ۰۰/۰۷/۰۷
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی