هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

شمع لیفتراک

لیفتراک هایی که با سوخت‌های فسیلی کار می‌کنند برای تکمیل فرایند عملیات احتراق در داخل موتور احتیاج به قطعه‌ای دارند که با ایجاد جرقه این کار را انجام دهد؛ این وظیفه به شمع(به انگلیسی Sparking Plug) محول شده است. پس از مکش سوخت به داخل سیلندر و ترکیب آن با هوا شمع لیفتراک وظیفه دارد که با جرقه زدن عمل احتراق را آغاز و انرژی تولید کند. این انرژی سپس توسط قطعات دیگر مکانیکی باعث به حرکت درآمدن لیفتراک می‌شود.

شمع لیفتراک یکی از اجزایی که است که روی موتور و در واقع بر روی سر سیلندر قرار می‌گیرد و یکی از مهمترین اجزا در فرایند احتراق موتور لیفتراک است. شمع لیفتراک از عایق چینی، الکترود، واشر و قسمت‌های دیگر تشکیل می‌شود و با دریافت ولتاژ بالا، عمل جرقه زنی در محفظه سیلندر را انجام می‌دهد.

اتین لونوار (Étienne Lenoir) کسی بود که در سال ۱۸۶۰ از یک شمع برقی در اولین موتور احتراق داخلی گازی خود استفاده کرد. اما حق اختراع شمع موتور توسط نیکولا تسلا، فردریک ریچارد سیمز و رابرت بوش به ثبت رسیده است. با این وجود تنها اختراعی که برای اولین بار به صورت تجاری و به صورت یک شمع با ولتاژ بالا در یک سیستم احتراق داخلی مورد استفاده قرار گرفت شمعی بود که توسط مهندس شرکت رابرت بوش ساخته شد و تحولی در موتورهای احتراق داخلی ایجاد کرد.

شمع لیفتراک چگونه کار می‌کند؟

همانطور که گفته شد شمع لیفتراک از اجزای مختلفی تشکیل شده است. پس از اینکه کوئل لیفتراک جریان با ولتاژ پایین را از باطری لیفتراک دریافت کرد ولتاژ آن را افزایش می‌دهد و سپس این جریان ولتاژ بالا به شمع منتقل می‌شود. پس از این اتفاق جریان بین دو الکترود مرکزی و جانبی موجود در شمع که یکی مثبت و دیگری منفی است افزایش یافته و ساختار گازهای موجود در محفظه را تغییر می‌دهد. با افزایش ولتاژ گازهای موجود یونیزه می‌شوند و رسانای جریان الکتریکی شده و در محفظه ایجاد احتراق می‌کنند.

شمع‌های به طور عادی به ولتاژی حدود ۱۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ ولت یا بیشتر احتیاج دارند تا بتوانند عمل احتراق را به خوبی انجام دهند.

علائم خرابی شمع لیفتراک

شمع لیفتراک را باید یک قطعه مصرفی دانست که بر اثر استفاده در طول زمان مستهلک می‌شوند و باید هر از چند گاهی آنها را تعویض کرد. با ایجاد جرقه توسط شمع مقداری اندکی از الکترود آن از بین می‌رود و در نتیجه پس از مدتی استفاده این الکترود به صورت کامل فرسوده می‌شود و توان جرقه زنی آن از بین می‌رود.

از اولین علائم خرابی شمع لیفتراک می‌توان به استارت نخوردن لیفتراک اشاره کرد. در ضمن ایجاد تغییرات یا صدمات فیزیکی در شمع نیز از نشانه‌هایی است که زمان تعویض آنها را مشخص می‌کند. شکسته شدن عایق چینی شمع یا تغییر اندازه سر شمع و تغییر رنگ عایق چینی آن نیز از دیگر علائم خرابی شمع است.

📷

گاهی اوقات نیز رسوباتی در سر شمع لیفتراک جمع می‌شود و در عملکرد صحیح آن اختلال ایجاد می‌کند. از شایع‌ترین خرابی شمع‌ها نیز به دود زده و سیاه شدن شمع‌ها باید اشاره کرد که البته این نشان می‌دهد که در ترکیب نسبت هوا و بنزین خودرو مشکلاتی وجود دارد. گاهی اوقات نیز خاکستر سفید رنگ بر روی سر شمع قابل مشاهده است که بر اثر کیفیت سوخت ایجاد می‌شود ولی با این حال بر روی عملکرد این قطعه اثرگذار است.

روغن زدن شمع‌ها نیز نشانه بدی برای مالک لیفتراک است چرا که به معنای ورود روغن به درون سیلندر، روغن سوزی موتور و تأثیر سوختن آن بر روی شمع است که باید هر چه سریع‌تر برای حل این مشکل به متخصص مراجعه کرد.

به از بین رفتن الکترودهای شمع نیز دقت کنید تا در صورت تغییرات نامناسب در اولین فرصت آن را تعویض کنید. همچنین اگر موتور لیفتراک در حالت ثابت سخت کار می‌کند ممکن است شمع‌های لیفتراک نیاز به سرویس داشته باشند.

فروش شمع لیفتراک

امروزه یکی از مهمترین دغدغه های شرکتهای عمرانی ،معدنی و صنعتی در انتخاب ماشین آلات، کیفیت مطلوب و طول عمر مفید بالای آنها می باشد که این مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات یدکی مطمئن محقق خواهد شد ؛ لذا در جهت نیل به این استراتژی شرکت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رسانی در بالاترین کیفیت به مشتریان می باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامین مناسب قطعات یدکی لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتریان محترم باشد.

در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر و پالت تراک این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی برای لیفتراک های زیر می باشد:

  • ۰۰/۰۷/۰۷
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی