هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

 

کاربراتور لیفتراک

 

سیستم سوخت رسانی در خودرو ‌های دارای موتور احتراق داخلی مانند دستگاه گوارش در بدن عمل می‌کند. در واقع موتور لیفتراک برای کار نیاز به سوخت، هوا و انرژی برق دارد تا بتواند ایجاد جرقه و در پی آن تولید نیرو کند. انفجار رخ داده درون سیلندر اصلی‌ترین بخش در عملکرد موتور است و کیفیت این انفجار به طور مستقیم بر کیفیت فعالیت موتور خودرو تاثیر دارد. میزان سوخت، فشار تزریق آن، میزان هوا و فشار ورود آن به سیلندر و کیفیت جرقه‌زنی و تنظیم زمان بندی آن سه اصل مهم در انفجار صورت گرفته درون محفظه‌ احتراق سیلندر هستند. در این میان سوخت توسط سیستم پیچیده‌ی سوخت‌رسانی به موتور خودرو می‌رسد. این سیستم خود اجزا و بخش‌های مختلفی دارد که هر یک از اهمیت خاص خود برخوردارند.

در بین این اجزا قطعه‌ای نام آشنا وجود دارد که وظایف مهمی را بر دوش می‌کشد. کاربراتور لیفتراک قطعه‌ی مهمی در سیستم سوخت رسانی است  و در واقع به نوعی بیان‌گر نوع سیستم سوخت رسانی لیفتراک است.

کاربراتور  یا انژکتور از مهم‌ترین قطعات سیستم سوخت‌رسانی هستند. به طوری که برای بیان نوع سیستم سوخت رسانی یک لیفتراک آن را کاربراتور یا انژکتوری می‌نامند. سیستم‌های کاربراتوری که نوع قدیمی‌تر هستند پیش از بکارگیری ECU و کامپیوتر در لیفتراک ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند و تا سال‌ها جزء ثابت تمام انواع خودروی بنزینی بوند. در واقع کاربراتور قطعه‌ای است که در سال ۱۸۸۵توسط کارل بنز مخترع فقید خودروهای مدرن اختراع شد. این قطعه‌ی مهم وظیفه‌ی سوخت رسانی به موتور را برعهده دارد. اما وظیفه‌ی آن به همین‌جا ختم نمی‌شود. کاربراتور لیفتراک موظف است که شرایط سوخت را در هر موقعیتی مناسب شرایط موتور کرده و به سمت آن ارسال کند. به این معنی که کاربراتور مخلوط سوخت و هوا را به نسبت مناسب موتور تهیه کرده و در اختیار آن قرار می‌دهد. شرح تمام وظایف کاربراتور به این ترتیب است:

۱. تهیه مخلوط هوا و سوخت متناسب با شرایط مختلف کار موتور. این کار باید در کوتاه‌ترین زمان انجام شود

۲. کاهش مصرف سوخت در شرایط عادی موتور

۳. کمک به تولید حداکثر قدرت موتور در شرایطی که تحت بار زیاد است.

۴. روشن شدن موتور در درجه حرارت بالا و پایین و در هوای سرد و گرم

۵. تنظیم کارکرد موتور در حالت دور آرام

 

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2019/06/کاربراتور-لیفتراک-1.jpg

 

اجزای کاربراتور لیفتراک

کاربراتور که یکی از اجزای سیستم پیچیده‌ سوخت‌رسانی است خود سیستمی مجزا محسوب می‌شود که اجزا و قطعات متعددی دارد. البته باید گفت برخی از این اجزا به صورت کلی در همه‌ی کاربراتورها وجود دارند و برخی دیگر را در کاربراتورهای پیشرفته شاهد هستیم. اجزای ثابت و کلی کابراتور عبارتند از:

  • محفظه ی گاز
  • ساسات
  • بدنه
  • محفظه راه انداز
  • پمپ شتاب دهنده
  • ونتوری یا گلوگاه
  • ژیگلور یا مجرای خروج سوخت

فروش کاربراتور لیفتراک

امروزه یکی از مهمترین دغدغه های شرکتهای عمرانی ،معدنی و صنعتی در انتخاب ماشین آلات، کیفیت مطلوب و طول عمر  مفید بالای آنها می باشد که این مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات یدکی مطمئن محقق خواهد شد ؛  لذا در جهت نیل به این استراتژی شرکت آذران پیشرو صنعت دارای خدمات رسانی در بالاترین کیفیت به مشتریان می باشد ، واحد قطعات آذران پیشرو صنعت مفتخر است تا با تامین مناسب قطعات یدکی لیفتراک در برندهای مختلف خدمتگزار مشتریان محترم باشد. در این راستا فروش انواع کاربراتور لیفتراک را در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به کاربراتور لیفتراک سهند ، کاربراتور لیفتراک تویوتا ، کاربراتور لیفتراک سپاهان ، کاربراتور لیفتراک دوو-دوسان، کاربراتور لیفتراک کوماتسو، کاربراتور لیفتراک آریا و... اشاره نمود.

در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک، ریچتراک، استاکر، ریچ استکر و پالت تراک این شرکت با اتکا به توانمندی پرسنل با تجربه خود، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده است و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

هم اکنون با توجه به تجربه یک دهه تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری، این مجموعه آماده ارائه خدمات به همکاران و مشتریان عزیز می‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشین‌آلات صنعتی نیازمند حضور مستمر در این حوزه می‌باشد. آذران پیشرو صنعت افتخار دارد به منظور کسب رضایت همکاران و مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعالیت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در این راستا آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و تامین قطعات یدکی برای لیفتراک های زیر می باشد:

 

  • ۰۰/۰۷/۰۶
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی