هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

لاستیک لیفتراک (Forklift Tire) را می توان بخشی از شاسی لیفتراک دانست که توسط رینگ لیفتراک به آن متصل شده است. لاستیک لیفتراک همواره با سطح زمین در تماس است و بعلت اینکه در لیفتراک برای حمل بار با تناژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

انواع لاستیک  لیفتراک

انتخاب لاستیک  لیفتراک با توجه به موقعیت بکار گیری این وسیله متفاوت می باشد. این نوع لاستیک  در سه نوع لاستیک  توپر، بادی و پلی اوتان تولید و به بازار عرضه می گردد. لاستیک  بادی لیفتراک معمولا برای تناژهای بالا و همچنین در مواردی که لیفتراک در محیطهایی خارج از سوله استفاده می شود بکار میرود. داخل این لاستیک  ها از هوا پر شده است بنابراین حالت الاستیکی داشته و میتوان کمی از ضربات ناشی از استفاده از لیفتراک در زمین های ناهموار را خنثی نماید.

در طرف مقابل اگر لیفتراک در داخل سالن بکار گرفته شود توصیه بر این است که از لاستیک  های توپر استفاده گردد. لاستیک  توپر لیفتراک دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشد . از مزایای لاستیک  توپر لیفتراک می توان به طول عمر بالا، مقاومت در محیطهایی که در آنها از فلز و شیشه استفاده می شود و همچنین در محیطهایی که امکان وجود مواد اسیدی در کف آن وجود دارد استفاده از این لاستیک  ها برتری خاصی نسبت به لاستیک های بادی دارن . از معایب این لاستیک توپر می توان به هزینه خرید بالای آن نسبت به نوع بادی آن، انتقال ضربات ناشی از ناهمواری های زمین به اپراتور و خود دستگاه زمانیکه از لیفتراک در محیط های باز و ناهموار استفاده می شود نام برد.

نوع سوم لاستیک  هایی که در تجهیزات انبارداری استفاده می شود می توان به چرخ های پلی اورتان اشاره نمود که بیشتر در جک پالت و پالت تراک ها، استاکرهای برقی و دستی و همچنین ریچتراک ها اشاره نمود . این نوع لاستیک  بندرت در لیفتراک مورد استفاده قرار میگیرد.

سایز لاستیک لیفتراک

همانند لاستیک  های خوردرویی لاستیک  های توپر و بادی لیفتراک نیز دارای سایزهای متفاوتی می باشند و به صورت استاندارد برای تناژهای مختلف توسط شرکت های تولید کننده لیفتراک استفاده می شوند . در حالت استاندارد و جز موارد خاص می توان از روی تناژ لیفتراک سایز لاستیک  آن را حدس زد که در جول زیر برای لیفتراک های مختلف آورده شده است.

ردیف

نوع لیفتراک

سایز لاستیک جلو لیفتراک

سایز لاستیک عقب لیفتراک

1

لاستیک  لیفتراک 1.5 تن

6.50-10-14PR

5.00-8-10PR

2

لاستیک  لیفتراک 1.8 تن

6.50-10-14PR

5.00-8-10PR

3

لاستیک  لیفتراک 2 تن

6.50-10-14PR

5.00-8-10PR

4

لاستیک  لیفتراک 2.5 تن

8.15-15-14PR

6.50-10-12PR

5

لاستیک  لیفتراک 3 تن

8.15-15-14PR

6.50-10-12PR

6

لاستیک  لیفتراک 3.5 تن

8.15-15-14PR

6.50-10-12PR

7

لاستیک  لیفتراک 4 تن

8.25-15-20PR

7.00-12-14PR

8

لاستیک  لیفتراک 5 تن

8.25-15-20PR

7.00-12-14PR

9

لاستیک  لیفتراک 7 تن

8.25-15-14PR

8.25-15-14PR

10

لاستیک  لیفتراک 10 تن

9.00-20-14PR

9.00-20-14PR

PR تعداد لایه های تشکیل دهنده لاستیک  لیفتراک می باشد.

تولید کنندگان لاستیک لیفتراک

شرکت های معتبر بسیاری از سراسر جهان در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع لاستیک لیفتراک فعالیت دارند. از آن جمله می توان به شرکت های کره ای، ژاپنی، آلمانی، تایوانی و چینی اشاره نمود. از برندهای رایج لاستیک  لیفتراک می توان به لاستیک  لیفتراک تیرون، لاستیک  لیفتراک سومیتومو، لاستیک  لیفتراک البرز، لاستیک  لیفتراک نکسن، لاستیک  لیفتراک سالیدتراک و ... اشاره نمود.

فروش لاستیک لیفتراک

در زمینه فروش لاستیک لیفتراک هایپر صنعت تبریز سعی بر ارائه بهترین برندهای موجود در بازار با کیفیت بالای و تاریخ بروز و همچنین ضمانت و گارانتی فروش نموده است. محصولات این شرکت در اسرع وقت به اقصی نقاط کشور از طریق انبارهای این شرکت واقع در تبریز و تهران ارسال می گردد. برای اینکه انتخاب این لاستیک  ها برای مشتریان گرامی فراهم باشد برندهای مختلف موجود برای مصرف کنندگان این نوع محصول پیشنهاد می شود. جهت دریافت قیمت، ارسال مشخصات فنی و مشاوره در زمینه خرید لاستیک لیفتراک می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

  • ۰۰/۰۶/۱۶
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی