هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

  • ۰
  • ۰

لیفتراک، وسیله ای بسیار کاربردی در صنایع و معادن است. اگر چه هیچ یک از ما کاربرد این وسیله را به طور مستقیم در زندگی روزمره لمس نمی‌کنیم، اما نبود و عدم استفاده از این وسیله سبب افزایش هزینه ها و لطمات فراوانی به صنایع و معادن وارد می سازد.

امروزه در صنایع مختلفی از لیفتراک ها در ابعاد و اوزان مختلف استفاده می‌شوند، این لیفتراک ها با توجه به توع کاربری که می توانند داشته باشند از ۱/۵ تن تا لیفتراک های ۱۴۰ تن استفاده می گردند. به عنوان مثال در بنادر از لیفتراک هایی با ظرفیت بالا جهت جابه ‌جایی کانتینر و در انبار های کوچک از لیفتراک ها با ظرفیت کم برای جابه‌جایی و بارگیری های زیاد در طول روز استفاده می‌شود.

تمامی این بهره گیری از لیفتراک ها، روند انجام کارها و امور را سریع تر و راحت تر کرده اند. اما استفاده از لیفتراک نیازمند دانش و مهارت و اطلاعات به روز است.در این بخش قصد داریم در زمینه تکنولوژی تولید لاستیک لیفتراک سخن بگوییم.

لاستیک لیفتراک

لاستیک لیفتراک با لاستیک ادوات و خودرو های دیگر متفاوت است. لاستیک لیفتراک دارای ابعاد و اندازه های مختلفی است و از اندازه های بسیار کوچک تا سایز لاستیک های بسیار بزرگ را شامل می‌شود. تکنولوژی لاستیک لیفتراک باید به گونه ای باشد که بتواند میزان وزن بسیار بالای کالا و محموله را تحمل کند. از این رو لاستیک لیفتراک در انواع مختلف تولید می شود و بسیار قدرتمند است. انواع لاستیک لیفتراک در ساختار ها و تکنولوژی های مختلف تولید می‌گردند.به عنوان مثال، تایر لیفتراک دارای دو نوع لاستیک بادی لیفتراک و لاستیک توپر لیفتراک می‌باشد. لاستیک توپر که اصطلاحی فارسی است و در اصل به لاستیک SOLID شهرت دارد، دارای تکنولوژی تولید پیچیده تری می باشد.

لاستیک توپر دارای محفظه باد درون لاستیک نمی‌باشد و تمام قسمت های داخل لاستیک از مواد مخصوص مشابه جنس خود لاستیک پر شده است. انواع لاستیک توپر در سایز های مختلف تولید می‌شوند و دارای وزن بسیار زیاد و همچنین مقاومت بالاتری نسبت به لاستیکی که با باد بر روی رینگ نصب می‌شوند را دارا می‌باشد. از لاستیک توپر لیفتراک نمی‌توان در تمام شرایط و محیط های مختلف استفاده کرد .همینطور از لاستیک بادی لیفتراک نیز نمی‌توان در محیط هایی که الزام به استفاده از لاستیک توپر می‌باشد بهره گرفت. استفاده از هر یک از این دو تکنولوژی نیازمند تخصص و دانش در زمینه لاستیک لیفتراک می‌باشد.

ساختار لاستیک لیفتراک

به طور کلی انواع تایر و لاستیک دارای دو ساختار لاستیک بایاس یا لاستیک نخی و لاستیک رادیال یا لاستیک سیمی می‌باشند. همچنین در این دو ساختار، انواع تایر را می‌توان به دو صورت تیوبلس و تیوب تایپ یعنی به همراه تیوب و نوار استفاده کرد. برای خودرو های سواری و کامیون ها و اتوبوس ها مدت زیادی است که لاستیک ها را به همراه تیوب استفاده نمی‌کنند.

اما برای انواع لیفتراک و تایر آن، هنوز هم استفاده از تیوب درون لاستیک امری ضروری است. لیفتراک ها به جهت پیمایش مسیرهای کوتاه و با سرعت کم اما با وزن بسیار زیاد، نیاز مند استفاده از تیوب درون لاستیک به منظور افزایش ظرفیت تحمل بارشان هستند. استفاده از لاستیک توپر لیفتراک نیز به نوعی از استفاده از انواع تیوب بی نیاز می‌کند.

مزیت های لاستیک توپر لیفتراک

تایر توپر لیفتراک پنچر نمی‌شود. این یکی از مهم ترین مزیت های تایر های توپر لیفتراک می‌باشد. بیشتر صنایع و کارخانجات از لاستیک توپر لیفتراک استفاده می‌کنند تنها به دلیل اینکه در حین بار و در حین برخورد با اجسام سطح زمین آسیب پذیری کمتری دارد و پنچر و پاره نمی شود.

قیمت لاستیک توپر لیفتراک نیز از قیمت تایر بادی لیفتراک که مرسوم است بالا تر است.تنها شرکت های اندکی در جهان اقدام به تولید تایر توپر لیفتراک نموده اند که خوشبختانه در چند سال اخیر کشور عزیزمان ایران نیز توانسته است در این زمینه هم پیشرفت خوبی داشته باشد. اما از معایب لاستیک توپر لیفتراک می‌توان به وزن بالای آن و همچنین قیمت بیشتر در مقایسه با تایر های بادی لیفتراک اشاره کرد.

  • ۰۰/۰۵/۰۸
  • هایپرصنعت هایپرصنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی