هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

تامین قطعات و خدمات پس از فروش لیفتراک

هایپرصنعت

شرکت هایپرصنعت (HyperSanat) با سالها تجربه در زمینه ی تهیه و توزیع و تامین قطعات انواع لیفتراک از جمله :

لیفتراک کوماتسو KOMATSU ژاپن

لیفتراک تویوتا TOYOTA ژاپن

لیفتراک هیوندا HYUNDAI کره جنوبی

لیفتراک دوو DAEWOO کره جنوبی

لیفتراک لینده LINDE آلمان

لیفتراک هایستر HYSTER

لیفتراک یونگ هاینریش JUNGHEINRICH آلمان

لیفت تراک سهند فیات او ام FIAT – OM ایتالیا

لیفتراک نیسان NISSAN ژاپن

و ....

از فعالترین فروشگاهها می باشد و در این راستا قطعات و لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک با تضمین کیفیت تحویل مشتریان خود داده است. با توجه به اینکه کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری و سهم فروش در بازار به صورت دراز مدت و پایدار و هم چنین بقاء و موفقیت یک فروشگاه می شود لذا محصولات ارائه شده دارای بهترین کیفیت می باشد که این شرکت با این رویه توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید.

۱۰ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سهند پمپ تبریز

سهند پمپ تبریز

الکتروپمپ وسیله‌ای الکتریکی می باشد که از طریق تبدیل نیروی محرکه الکتریکی به نیروی دورانی مکانیکی، مایعات را از یک مکان به مکان دیگر جابجا می‌کند. در نتیجه این انتقال، انرژی سیال بعد از خروج از پمپ افزایش می‌یابد. همچنین از این تجهیزات برای انتقال سیال به یک ارتفاع مشخص یا جابجایی مایعات در یک سیستم لوله‌کشی استفاده می‌شود.

الکتروپمپ شامل یک موتور الکتریکی و یک پمپ است که به یکدیگر وصل شده‌اند. موتور الکتریکی انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند و این انرژی مکانیکی به پمپ منتقل می‌شود تا سیالات را از محلی به محل دیگر منتقل کند.

نوع الکتروپمپی که برای یک کاربرد خاص مناسب است، بسته به نوع سیالی که باید منتقل شود و مشخصات فنی دیگری مانند دبی، فشار، و توان مورد نیاز برای پمپاژ آن سیال، انتخاب می‌شود.

 

کاربرد الکترو پمپ

از کاربردهای الکتروپمپ می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • جایگاههای پمپ بنزین
  • پمپاژ آب از چاه‌ها
  • فیلتر آکواریوم
  • فیلتر حوضچه‌ها و هوادهی
  • پمپ‌های بزرگ برای پر کردن حوضچه‌های تعمیر کشتی
  • درصنعت پزشکی نیز برای فرآیندهای بیوشیمیایی در ساخت و تولید دارو
  • در صنعت انرژی برای پمپاژ روغن
  • انتقال گاز طبیعی
  • جابجایی اسید در موارد صنعتی سخت
  • انتقال فاضلاب در صنایع بازیافت
  • سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی
  • انتقال مایعات غلیط در صنایع سرامیک

 

اجزاء الکترو پمپ

قسمت‌های اساسی یک الکتروپمپ عبارتند از:

الکتروموتور: شامل قسمت الکتریکال پمپ است و وظیفه تولید نیروی دورانی را دارد.

کوپلینگ : وظیفه آن اتصال الکتروموتور به محور پمپ است.

محفظه یاتاقان: محل قرار گیری بلبرینگ ها می‌باشد.

مکانیکال سیل: محل آب بندی پمپ و جدا کننده سیال پمپاژ شده و قسمت مکانیکی پمپ است.

پره‌های پمپ: که با توجه به نوع کاربرد دارای انواع گوناگون هستند.

پروانه: نقش پروانه‌ها درالکترو پمپ تامین انرژی لازم برای سیال می‌باشد.

 

شرکت سهندپمپ تبریز سولار

شرکت سهندپمپ تبریز سولار فعالیت خود را در سال 1378 در زمینه تولید قطعات یدکی پمپ های مختلف آغاز کرد. این شرکت در سال 1382 اقدام به طراحی و ساخت انواع پمپ های گریز از مرکز و پمپ های مرحله فشار قوی با برند سهند پمپ بر اساس استانداردهای KSB ​​(آلمان) پمپ ها نموده است.

از تولیدات این شرکت می توان به انواع پمپ های گریز از مرکز، پمپ های مرحله فشار قوی، پمپ های روغن حرارتی، پمپ های فولادی ضد زنگ، پمپ های شناور، پمپ های صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و پمپ های API، تولید کننده گیربکس های افزاینده و پمپ های پشت تراکتوری، تولید کننده پمپ های صنعتی و کشاورزیAPI اشاره نمود.

ویژگی تولیدات شرکت سهندپمپ تبریز سولار

  1. ارائه محصولات باکیفیت: شرکت سهند پمپ تبریز با بکارگیری تیمی متخصص و با تجربه و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، پمپ‌های صنعتی خود را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی، به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
  2. عرضه محصولات متنوع: شرکت سهند پمپ تبریز، انواع پمپ‌های صنعتی جهت استفاده در پمپ‌های آب، پمپ‌های فاضلاب، پمپ‌های خوراکی، پمپ‌های نفت و گاز و سایر زمینه ها تولید و روانه بازار مصرف می نماید.
  3. پشتیبانی محصولات و خدمات پس از فروش: این شرکت، اهمیت زیادی به خدمات پس از فروش می‌دهد و به مشتریان خود پشتیبانی فنی حرفه‌ای و خدمات پس از فروش ارائه می‌کند.
  4. پروژه‌های موفق: این شرکت با انجام پروژه‌های مختلف در داخل و خارج از کشور، توانسته است خود را به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه پمپ‌های صنعتی معرفی کند.

 

فروش انواع پمپ شرکت سهندپمپ تبریز سولار

شرکت آداک تجهیز افلاک مهر با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تامین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات صنعتی و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع پمپ با برند سهند پمپ تبریز را در برنامه کاری خود قرار داده است.  جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع پمپ با برند سهند پمپ تبریز میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

 

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

سیم نسوز

 

 

سیم های نسوز در مکانهایی که احتمال در معرض قرار گرفتن گرمای بسیار زیاد و یا حریق می رود استفاده می شود. بنابراین سیم های نسوز طوری طراحی شده اند که در برابر خطر‌های ناشی از آتش و گرما مقاوم باشند.

 

سیم‌های نسوز معمولا از دو روکش سیلیکون و ابریشمی تشکیل شده اند. همچنین سیم‌های نسوزی وجود دارند که از یک روکش روکش سیلیکونی تشکیل شده اند. غالبا همه کشور‌های صنعتی در سیم کشی‌های ساختمان از کابل‌های سیلیکونی نسوز استفاده می‌کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های روکش سیلیکون، استحکام بالای آن در برابر دما‌های بالاست، بنابراین این نوع سیم ها را با اسم سیم نسوز نیز می‌شناسند.

هر جایی که سیم برق در معرض حرارت و دما‌های بالا قرار بگیرد یا خواسته باشیم از سیم در زمان بروز شرایط غیر عادی مانند آتش سوزی محافظت نماییم، استفاده از سیم سیلیکونی یک پیشنهاد مناسب خواهد بود. جالب است بدانید عایق سیلیکون علاوه بر پایداری حرارتی از قابلیت‌های دیگری مانند مقاومت در برابر مواد سوختگی، روغن و اسید برخوردار است و ماده‌ای بدون هالوژن و کم دود به شمار می‌رود.

از موارد استفاده از سیم نسوز می‌توان به کوره ها، هیتر‌های الکتریکی، اجاق‌ها و تنور‌های برقی، تجهیزات گرم کننده هوا، دکل‌های نفتی، صنایع کشتی سازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، واگن‌های راه آهن و سیستم‌های روشنایی اشاره کرد.

 

انواع سیم نسوز

 

 

سیم نسوز با پوشش PVC 

به نوعی دیگر از این سیم ها می باشند که تحمل حرارتی نسبتا پایین تری را دارند و در دمای  ۱۸۰ سانتی گراد به اشتعال نزدیک می شوند.

سیم نسوز سیلیکونی

سیم نسوز سیلیکونی را می‌توان در دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌ گراد برای مدت زمان طولانی و همینطور در دمای حدود ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد برای مدت زمان کوتاهی مورد استفاده قرارداد.

۳ـ  سیم دوروکش نسوز

نوعی دیگر از این سیم ها وجود دارد که علاوه بر پوشش اولیه پوشش ثانویه ای دارد که از جنس فایبرگلاس میباشد و تحمل دمای این نوع از سیم را تا دمای ۷۵۰ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

سیم دو روکش که متشکل از هادی مسی قلع اندود و عایق اولیه سیلیکون به همراه پوشش بافته شده از جنس فایبرگلاس می باشد , در رنگ های متنوع جهت سهولت در سیم کشی تجهیزاتی که در محیط های با حرارت بالا قرار دارند، استفاده می شوددلیل استفاده از سیم نسوز سیلیکونی دو روکش بافت در این نواحی  توان حرارتی بالای این دسته از سیم ها می باشد.

چرا که سیلیکون خود پلیمری است که به دلیل انسجام و شکل مولکولی پایداری که دارد مقاومت خیلی خوبی در برابر حرارت از خود نشان میدهد و از طرفی وجود رشته های در هم تنیده شده فایبر گلاس در  حرارات و آتش تا دمای ۷۵۰ درجه سانتی گراد مقاوم می کند.

 

سیم و کابل نسوز یاقوت

 

 

شرکت سیلیکون کابل یاقوت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ در راستای تولید کالای مرغوب و با کیفیت بین المللی در صنعت سیم و کابل نسوز سیلیکونی آغاز نموده است .

 

این شرکت مجموعه ای ارزشمند از دانش فنی و نیروی انسانی و تجهیزات و ماشین آلات مدرن تولید و آزمایشگاهی مطابق با تکنولوژی روز دنیا را گرد هم آورده است تا بتواند با اخذ و استقرار استاندارد های بین المللی اعم از استاندارد های مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 و گواهینامه CE اروپا و تائیدیه سازمان آتش نشانی و همینطور استاندارد های ملی ISIRI 1926-4 و ISIRI 1926-3 در ارائه محصولات مرغوب وبا کیفیت عالی، خدمتی به کشور عزیزمان و همینطور هموطنان گرامی در جهت اشتغالزایی جوانان توانمند و غیور ایرانی انجام داده باشد.

شرکت سیلیکون کابل یاقوت جزء اولین تولید کنندگان تخصصی سیم و کابل های نسوز سیلیکونی می باشد که توانسته است با دستاوردهای فنی و علمی موفق خود در این عرصه پاسخگوی بخش عظیمی از نیاز های مصرف کنندگان این محصول باشد که قسمت چشمگیری از آنان در صنایع فولاد ، انرژی اتمی ، هواپیمایی ، نفت پتروشیمی واگن سازی ، مترو ، راه آهن ، دانشگاه ها لوازم خانگی ، خودرو سازی و همینطور سیستم های اعلام و اطفاء حریق مورد استفاده قرار میگیرند.

 

ویژگی های سیم و کابل نسوز یاقوت

 

  •  

مقاومت در برابر شدت جریان حاصل از ولتاژ بالای جریان الکتریسیته

 

  • تحمل دما 60c- تا 250c+ (مقاوم در برابر حرارت و سرما)
  • انعطاف پذیری و شکل گیری بالا در مقاطع گوناگون با حفظ پایداری جریان الکترسیته
  • مقاوم در برابر شرایط جوی نظیر رطوبت بالا و محیط‌های خشک و کویری (عایق رطوبت و خشکی)
  • مقاوم در برابر اشعه مادون قرمز و ماوراءبنفش، گاما و تأثیرناپذیری از ازون2
  • فاقد گازهای اسیدی هالوژن (Halogen Free)
  • کم دود بودن (Low Smoke)
  • عدم رشد قارچ و باکتری در ماده سیلیکونی و مناسب برای استفاده در صنایع پزشکی و غذایی
  • مقاوم در برابر برودت هوا
  • مقاوم در برابر روغن‌ها با وزن ملکولی بالا مانند چربی، محلول نمکی یا مواد اسیدکننده یا اسیدهای رقیق و الکل‌ها
  • خاصیت نارسایی الکتریسیته
  • عدم انتشار شعله (Flame Retardant)

 

فروش سیم و کابل نسوز یاقوت

 

 

شرکت آداک تجهیز افلاک مهر با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع سیم و کابل اعلام حریق در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به فروش سیم و کابل اعلام حریق یاقوت اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت فروش سیم و کابل اعلام حریق یاقوت میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

توجه به ایمنی، در سیم کشی ساختمان ها نیاز به توجه زیادی دارد برای حصول این امر از تجهیزات و وسایل مختلفی برای تامین امنیت سیستم برق رسانی و سیم کشی ساختمان می شود. یکی از تجهیزاتی که به وفور در ساختمان ها دیده می شود می توان به کلید مینیاتوری Miniature Circuit Breaker (فیوز مینیاتوری) اشاره نمود.

 

کلید مینیاتوری وسایل و مدار الکتریکی را در برابر جریان های غیر مجاز محافظت می نماید، این وسیله الکتریکی یک کلید الکترومکانیکی خودکار می باشد و به گونه ای طراحی شده است که در صورت عبور جریانی بیش از جریان نامی آن مسیر عبور جریان را قطع می نماید و با این عمل باعث حفاظت و عدم آسیب به وسایل الکتریکی می گردد.

معمولا فیوزهای مینیاتوری در ورودی بناها و ساختمان ها بصورت سری با وسایل الکتریکی و بعد از کنتور برق قرار میگیرند. برای ورودی هر واحد نیز در داخل جعبه فیوز به تعداد اتاقها برای تفکیک برق و تسهیل در عیب یابی در صورت بروز مشکل قرار داده می شوند.

 

انواع کلید مینیاتوری

 

 

 

 

 

انواع کلید مینیاتوری به کلاس های مختلف تقسیم می شوند که تفاوت این نوع کلید ها در جریان اتصال کوتاه آن ها است. کلیدهای مینیاتوری از نظر کاربرد به تیپ B (روشنایی)، تیپ C (موتوری)، تیپ D (ترانسفورماتوری)، تیپ K  (قدرت)، تیپ Z  (بسیار حساس) تقسیم بندی نمود.

 

کلید مینیاتوری تیپ B : این نوع فیوزهای مینیاتوری بیشتر در مصارف خانگی و روشنایی کاربرد دارند و برای جریان اضافه بار بین ۳ تا ۵ برابر جریان نامی، مسیر مدار را قطع می‌کنند. کلید مینیاتوری نوع B به کلید مینیاتوری تندکار نیز معروف می باشد و حساسیت مناسبی برای کاربردهای عادی خانگی دارند.

کلید مینیاتوری تیپ C : این فیوز مینیاتوری برای جریان اضافه بار بین ۵ تا ۱۰ برابر جریان نامی مسیر مدار را قطع خواهند نمود و بیشتر در صنعت کاربرد دارند. تیپ C که به فیوزهای مینیاتوری موتوری و کندکار معروف می باشند.

کلید مینیاتوری تیپ D : برای مصارف صنعتی خاص (مانند مولد‌های اشعه ایکس X-Ray و یا ترانسفورماتور‌ها) استفاده می‌شوند. این کلید‌ها در جریان اضافه بار بین ۱۰ تا ۲۰ برابر جریان نامی در زمان مشخص، مدار را قطع می‌کنند و زمان قطعشان از تمامی تیپ‌ها بیشتر است.

کلید مینیاتوری تیپ K :کلید مینیاتوری نوع K برای حفاظت مدارات قدرت، ترانسفورماتور و موتور‌ها استفاده می‌شوند. در این نوع از کلید مینیاتوری حد جریان برای قطع در موارد اضافه بار کمتر از سایر کلیدهاست و هنگام به وجود آمدن اضافه بار مدار را سریعتر قطع می‌کنند.

کلید مینیاتوری نوع Z : این نوع از کلید مینیاتوری هنگامی که جریان عبوری از جریان نامی بیشتر شودT طبق منحنی قطع، فرمان قطع را صادر می‌کند. حساسیت این نوع از کلید‌ها، هم در مواقع اضافه بار و هم اتصال کوتاه از تمامی تیپهای دیگر بیشتر است و در صورت بروز خطا مدار را سریعتر قطع می‌کند. بنابر این کاربرد این نوع مینیاتوری در مدارات با حساسیت بالا می‌باشد.

 

اجزای تشکیل دهنده کلید مینیاتوری

 

 

 

 

 

بدنه : بدنه تمام اجزا داخلی کلید مینیاتوری را داخل خود نگه می دارد و از آن ها در مقابل گرد و خاک محافظت می کند. مواد تشکیل دهنده بدنه ها عایق هایی مانند پلاستیک و سرامیک ها می باشند.

 

اتصالاتکلید مینیاتورها دارای دو اتصال ثابت و متحرک هستند.

اهرم : کلید مینیاتورها به وسیله اهرم روشن و خاموش می شوند.

ضامن مکانیکیبرای نگه داری اتصال ها زیر کشش فنر در حالت روشن بودن کلید در MCB تعبیه شده است.

بی متالبی متال با سنجش جریان طولانی مدتی که بیشتر از جریان نامی باشد ، حفاظت اضافه بار را انجام می دهد.

مگنتمگنت ها با آزاد کردن ضامن مکانیکی باعث حفاظت آنی در مقابل اتصال کوتاه می شوند. هنگامی که جریان گذرا از سیم پیچ از یک مقدار خاص ( معمولا بیش از 8 برابر جریان نامی) بیشتر شود ، مگنت فعال می شود. مگنت در حالت اضافه بار فعال نمی شود.

جرقه گیرجرقه گیر برای شکستن و خاموش کردن جرقه استفاده می شود.

 

مشخصات فنی کلید مینیاتوری

 

 

 

 

 

ولتاژ ضربه ایحداکثر مقدار ولتاژ ضربه ای که کلید بدون خراب شدن می تواند تحمل کند.

 

نوع جریانکلیدهای مینیاتوری از لحاظ نوع جریان بر دو نوع AC و DC تقسیم می شوند. در حالت کلی کلیدهای مینیاتوری DC را برای مقاصد AC نیز می توان استفاده کرد ولی برعکس آن سبب کاهش طول عمر کلید  AC می شود.

رنج جریان نامیجریان نامی کلیدهای مینیاتوری در گسترۀ ۲، ۴، ۶، ۱۰، ۱۶، ۲۰، ۲۵، ۳۲، ۴۰، ۵۰ و ۶۳ آمپر تک پل، دو پل و سه پل و در گسترۀ ۱۶، ۲۵، ۳۲، ۴۰ آمپر چهار پل تولید می شوند.

قدرت قطعاز جمله مشخصات مهم کلید مینیاتوری قدرت قطع آن است. قدرت قطع کلید به معنای میزان توانایی کلید در قطع جریان اتصال کوتاه عبوری از مدار می باشد. کلیدهای مینیاتوری دارای قدرت قطع ۶ و ۱۰ کیلو آمپر است. طبق استاندار IEC 898 قدرت قطع کلید مینیاتوری های ۶ کیلو آمپر شناخته می شوند و طبق استاندارد  IEC947-2 قدرت قطع کلید مینیاتوری های ۱۰ کیلو آمپر است.

 

شرکت های تولید کننده کلید مینیاتوری

 

 

 

 

 

فیوز مینیاتوری اشنایدر : کلید مینیاتوری اشنایدر از انواع محصولات شرکت اشنایدر می باشد که یک شرکت فرانسوی است. شرکت اشنایدر الکتریک در ابتدا فعالیت خود را در زمینه تولید ماشین آلات سنگین، صنعت آهن و فولاد و کشتی سازی شروع کرد و سپس زمینه ی فعالیت خود را به مدیریت اتوماسیون و برق تغییر داد.

 

فیوز مینیاتوری هیوندای : در سال 1964 میلادی کمپانی هیوندای تاسیس گردید. از محصولات صنایع برقی هیوندای میتوان به بیمتال هیوندای، اینورتر هیوندای، کنتاکتور هیوندای، کامپکت هیوندای، کلید مینیاتوری هیوندای (فیوز مینیاتوری هیوندای)، دژنکتور هیوندای و رله ی حفاظتی موتور هیوندای اشاره کرد.

فیوز مینیاتوری لگراندکلید مینیاتوری لگراند در دسته کلیدهای ایمنی قرار دارد و وظیفه آن حفاظت از دستگاه های برقی خانگی و صنعتی در برابر خطرات ناشی از جریان اتصال کوتاه و عبور بار اضافه است و می توان بر روی فیوز مینیاتوری لگراند تجهیزات جانبی متعددی مانند کنتاکت کمکی و موتور اتوماتیک را نصب کرد. کلیدهای مینیاتوری لگراند دارای گواهی استانداردهای تولید می باشد و می توان متناسب با نوع مصرف کلید مینیاتوری مورد نیاز را انتخاب کرد.

فیوز مینیاتوری LS : نام شرکت LS مخفف عبارت Leading Solution است که در زمینه تجهیزات اتوماسیون صنعتی و سیستم های حفاظت الکترونیکی فعالیت دارد و به علت کیفیت بالا و تنوع زیاد محصولات از استقبال گسترده ای برخوردار شده است. با استفاده از مهارت های فنی و تکنولوژی های روز دنیا توانسته است در یکی از فعالان بزرگ در بازار جهانی باشد.

فیوز مینیاتوری ویکوکلید مینیاتوری ویکو آمپراژهای مختلف برای محافظت از مدار جریان برق استفاده می شودکلید مینیاتوری از محصولات شرکت ترکیه ای ویکو می باشند که ساخت آنها با استانداردهای روز جهانی و با متریال با کیفیت بالا صورت گرفته است.

فیوز مینیاتوری کاوهکلید مینیاتوری کاوه یک قطع کننده مدار می باشد که توسط جریان بیش از حد فعال می شود، کلید مینیاتوری کاوه در سه تیپ روشنایی B، موتوری C و سخت موتوری D در انواع تک پل، تک پل با نول، دو پل، سه پل، سه پل با نول و چهار پل تولید می شوند. درحال حاضر ساخت این کلید های مینیاتوری کاوه با دو استاندارد جهانی در کارخانه های معتبر و سازنده کلیدهای مینیاتوری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فروش انواع کلید مینیاتوری

 

 

شرکت آداک تجهیز افلاک مهر با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع فیوز مینیاتوری در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به فروش انواع فیوز مینیاتوری با برندهای معتبر جهانی از جمله اشنایدر، هیوندای، ال اس و… اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع فیوز مینیاتوری میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

تابلو برق

تابلو برق

نیاز روز افزون به انرژی الکتریکی در زندگی روزمره و همچنین پیشرفت و توسعه علم و صنعت در هر حوزه ای متخصصان را ملزم به استفاده اصولی از تجهیزات و لوازم بکار رفته شده در یک مجموعه داشته است. از این رو برخلاف استفاده های سنتی از سیستم برق در یک ساختمان و یا یک مجموعه تولیدی و برای جلوگیری از خطرات ناشی از عوامل محیطی و مشکلات ناشی از نصب تجهیزات و پدیده‌هایی مانند اتصال کوتاه در تجهیزات الکتریکی استفاده از تابلوهای برق را الزامی کرده است.

در تعریف ساده می توان تابلوهای برق را یک محفظه ای برای نصب تجهیزات و وسایل الکتریکی و الکترونیکی جهت کنترل و محافظت از سیستم هایی دانست که از طریق این محفظه به شبکه برق متصل می گردند. تابلو برق ، یک عبارت کلی است که شامل طیف وسیعی از قطع کننده های مدار، سوئیچ ها،کلید های فیوز، جدا کننده های بدون بار، فیوزهای HRC، کنتاکتور ها، قطع کننده های مدار سیستم اتصال نشت زمین (ELCBS) و غیره … را تشکیل می دهد.

وظایف تابلو برق

 

 تابلو های برق بدلیل نوع عملکردی که دارند و تجهیزاتی که می توان در آن نصب کرد در بسیاری از پروژه‌ها از قبیل کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی و سازمان‌ها و مجتمع‌ها و … کاربرد اساسی دارد.

تابلوهای برق وظایف مختلفی را بر عهده دارد که از آن جمله می توان به جلوگیری از وارد شدن شوک های الکتریکی به افراد و کاربران اشاره نمود. همچنین تابلو برق یک محفظه بسته می باشد که تجهیزاتی را که در داخل ان قرار دارند را در برابر عواملی همچون گرد و خاک و رطوب و نفوذ آب و … محافظت می نماید.

از دیگر کاربرهایی که تابلوهای برق دارند می توان به توزیع مساوی و مناسب توان در مدار‌های مصرف‌کننده و جلوگیری از نشتی جریان اشاره نمود. کنترل توزیع جریان، کنترل موتورهای سه فاز، اصلاح ضریب توان، توزیع جریان در یک ساختمان، استفاده در تابلوهای کنترل صنعتی یا تابلوهای پی ال سی برای کنترل اتوماتیک فرآیندهای صنعتی، استفاده در تابلوهای مارشالینگ برای برقرار کردن ارتباط میان تابلو برق ها و سیستم کنترل مرکزی و… از دیگر وظایف تابلوهای برق می باشد.

انواع تابلو برق

 

تابلو برق های فشار ضعیف از نظر کاربرد را میتوان به 6 دسته تقسیم کرد:

  • تابلو توزیع برق صنعتی که در واحدهای صنعتی برای توزیع جریان برق شبکه از این تابلو برق استفاده می شود.
  • تابلو توزیع برق مسکونی که در واحدهای مسکونی برای توزیع جریان برق شبکه از این تابلو برق استفاده می شود.
  • تابلو بانک خازن که برای اصلاح ضریب توان برق مصرفی از این تابلو برق استفاده میکنند جهت پایین آوردن میزان و مبلغ برق مصرفی.
  • تابلو برق فرمان موتوری که جهت کنترل و راه اندازی موتورهای الکتریکی از این تابلو برق استفاده می کنند.
  • تابلو برق کنترل(PLC) که برای کنترل اتومات مدارهای الکتریکی از این تابلو برق استفاده میکنند.
  • تابلو برق مارشالینگ که ارتباط بین تابلو برق و تابلو کنترل مرکزی یا همان تابلو DCS را فراهم میکند

تابلو برق های استفاده شده در داخل ساختمان از 3 دسته تشکیل می شوند:

  • تابلو برق کنتوری که وظیفه محافظت از کنتور های برق ساختمان به عهده این تابلو برق می باشد که دارای یک درب برای برق ورودی شبکه و یک درب برای قرار گرفتن کنتور ها و یک درب هم برای توزیع برق به واحد های ساختمان می باشد.
  • تابلو برق تقسیم عمومی که وظیفه تقسیم برق مشاعات ساختمان را دارد که برق اف اف ،پارکینگ ،راهروها ،پشت بام و آسانسور شامل آن میشود.
  • تابلو برق مینیاتوری داخل واحد که وظیفه توزیع برق به روشنایی و پریز برق ها به وسیله حفاظت از طریق مینیاتوری در داخل واحد ها را دارد.

وسایل و تجهیزات تابلو برق

 

تابلو برق دارای قطعات الکتریکی و الکترونیکی می باشد که این سیستم وظیفه کنترل تجهیزاتی که به آن متصل شده اند را برعهده دارد. تابلو برق ها در سایزها و شکل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. از انجایی که بیشتر قطعاتی که در داخل تابلو برق ها استفاده می شوند قابلیت نصب بر روی ریل را دارا می باشند برای همین در داخل تابلوهای برق از ریل استفاده  میشود که قطعات بر روی آن چیده می شوند. این قطعات و تجهیزات توسط کابل و یا سیم به یکدیگر متصل می شوند، همچنین برای جلوگیری از بهم ریختگی سیم کشی داخل تابلو داکت های پلاستیکی شیار دار نصب می گردد که همه سیم های مدار فرمان و کابل های قدرت از داخل آن عبور داده می شوند.

تابلوهای برق از نظر ولتاژ به دو دسته LV(فشارضعیف) و MV(فشار متوسط) تقسیم می‌شوند. تابلوهای LV در سطح زیر ۱۰۰۰ ولت و تابلوهای MV از ۱۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ ولت ساخته می‌شوند. تابلو برق  و صفحه  کنترل در ایستگاه های برق، ایستگاه های مبدل، ایستگاه های توزیع، ساختمان های تجاری و سازمانی، کارخانه های صنعتی و نمایندگی ها، پالایشگاه ها، کارخانه های کاغذ، ذوب فلزات و هر مکان دیگر که در آن از انرژی الکتریکی استفاده می گردد ، مورد استفاده قرار می گیرند.

این تابلوها بسته به نوع کاربری و استفاده، تجهیزات متفاوتی در ان استفاده می گردد که بعنوان مثال می توان به انواع فیوز، بی متال و کلید حرارتی، کلید اتوماتیک MCB و MCCB، کنترل فاز، کنتاکتور، تایمر، ترمینال و شینه مسی و مقره، ترانس CT و PT، کلیدها ، چراغ سیگنال و آلارم، انواع نمایشگر ها و سیستم توزین، کابل،سیم،شماره سیم و وارنیش حرارتی و PLC و HMI اشاره نمود.

مراحل ساخت تابلو برق

 

در اتوماسیون صنعتی و برق ساختمان و … از تجهیزات مختلفی استفاده می شود، تابلو‌های برق امکان تعیین و استفاده از تجهیزات و حفاظت بیشتر از تاسیسات را به ما می‌دهد همچنین با استفاده از تابلو‌های برق نظم و سرعت در سرویس و تعویض قطعات افزایش پیدا می‌کند و حجم کمتری اشغال می‌شود.

تابلو برق برای مصارف گوناگونی طراحی شده و در مکان­‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می­‌گیرد. برای همین منظور، تنوع گسترده‌­ای در نحوه طراحی و ساخت دارند. با این حال طراحی تابلو های برق دارای مراحل زیر می باشد :

  1. جوشکاری و برش کاری
  2. رنگ کاری
  3. مونتاژ تابلو برق، بدنه اصلی و اسکلت
  4. مونتاژ قطعات الکتریکی

نوع تابلو برق بسته نوع کاربری آن متفاوت می باشد، طراحی و نحوه ساخت تابلو برق یک امر تخصصی بوده و نیازمند دانش بالا و لوازم استانداردی است که برای ساختن آن استفاده  می شود. دریافت اطلاعات مدار شامل تجهیزاتی که توسط مدار کنترل خواهد شد و نحوه عملکرد سیستم مورد نظر برای شروع طراحی مورد نیاز خواهد بود. در مواردی که از سیستم PLC استفاده می‌شود لیست فرمان‌های سیستم I/O نیز باید تکمیل و تهیه شود.

طراحی اولیه قطعات تابلو بصورت دستی برای پیاده سازی اولیه اجرای تابلو نظیر مشخص کردن محل قرار گیری PLC، سیستم توزیع برق، کنترل فاز و ترمینال‌ها و… انجام می پذیرد و برای تابلو‌های صنعتی با تجهیزات پیچیده‌تر طراحی از طریق نرم افزار‌های کامپیوتری انجام می‌شود.

سفارش ساخت انواع تابلو برق

 

تابلو برق از جمله مهمترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت برق می باشد، لذا با توجه به حساسیت بسیار زیاد موجود در خصوص تجهیز مذکور، انتخاب سازنده و مجری ساخت آن اهمیت فراوانی پیدا می کند.شرکت آداک تجهیز افلاک مهر با بیش از یک دهه تجربه در حوزه طراحی و ساخت تابلو های برق قادر است انواع این نوع تابلو ها را با استانداردهای لازم طراحی و در اختیار مشتریان و صنایع مختلف قرار دهد. از جمله فعالیت های این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • طراحی و ساخت انواع تابلو های بانک خازنی جهت کاهش هزینه برق و کاهش جریان مصرفی
  • تابلو راه اندازی یم ضرب و دوضرب (ستاره مثلث)
  • تابلو کنترل دور و راه اندازی نرم با اینورتر یا درایو
  • تابلو های ساختمانی اعم از کنتوری یا جعبه فیوزی
  • و

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

بست چنگالی

بست چنگالی

بست چنگالی گالوانیزه یکی از متعلقات پر مصرف در سیستم گالوانیزه کشی در پروژه های عمرانی و ساختمانی می باشد و به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می گردد. این نوع بست که از جنس گالوانیزه بوده و همانطور که از اسم آن مشخص می باشد پایه های آن به حالت چنگکی داخل ریل چفت و روی ریل بسته می شود و کابل و یا لوله ی هم سایز داخل بست متصل شده به ریل وارد می شود سپس توسط پیچ ریگلاژ بالای بست محکم می گردد. بست های چنگالی با گیره ای که در قسمت زیرین خود دارند موجب می شوند تا بست چنگکی به ریل قلاب شوند.

بست چنگالی همچون انواع بست‌ها در ابعاد استاندارد تولید می‌شوند. انتخاب بست‌هایی با قطر بیش از مقدار مورد نیاز، به دلیل امکان انباشت گرد و خاک و مواد خارجی در اطراف لوله‌ها و کابل‌ها، احتمال آسیب‌دیدگی و بروز سانحه را افزایش خواهد داد.

سیستم اتصالی بست چنگالی برق به این صورت است که ابتدا ریل چنگالی بر روی سطح مورد نظر (دیوار یا سقف) نصب شده و سپس بست‌ها بر روی ریل نصب می‌شوند. این سبک اتصال نوعی یکپارچگی در سیستم اتصالی پدید می‌آورد که به شرط انتخاب بست و ریل با ابعاد و جنس مناسب، ایمنی تأسیسات برقی مهار شده به این شیوه را تا حدود زیادی تضمین خواهد کرد.

ویژگی ها و مزیت های بست چنگالی

 

یکی از مهمترین مزیت های ریل و بست چنگالی این است که امکان دسترسی به کابل ها را به سهولت امکان پذیر می کند. ریل ها از جنس ورق گالوانیزه و در دو نوع سرد و گرم و معمولا به طول شاخه های 1متری قابل عرضه می باشند. از ویژگی های بست چنگالی میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • مرتب سازی سیم کشی روکار
  • نگهداری انواع لوله و کابل در سایز های مختلف روی دیوار یا سقف
  • نصب راحت روی دیوار و سقف به کمک ریل بست چنگالی
  • افزایش ایمنی کار و محافظت از کابل ها و لوله ها
  • افزایش ایمنی کار به خصوص در هنگام استفاده به عنوان نگهدارنده کابل البته اگر از مدل عایقدار آن استفاده شود.
  • محافظت از کابل ها در برابر صدمه دیدن
  • یکی از متعلقات بسیار پر مصرف و کاربردی در اغلب پروژه های عمرانی و ساختمان سازی
  • بهینه کردن وقت، سرمایه و افزایش ایمنی و سلامتی کار

سایز بست چنگالی گالوانیزه برق

 

انواع ریل و بست های چنگالی برای کابل و لوله در سایز های مختلف تولید می گردند، که از آن جمله می توان به سایزهای زیر اشاره نمود :

  • بست چنگالی 12-16
  • بست چنگالی 16-22
  • بست چنگالی 22-28
  • بست چنگالی 28-34
  • بست چنگالی 34-40
  • بست چنگالی 40-46
  • بست چنگالی 46-52

این سایزها تا سایز 100میلیمتر ادامه دارد هرچه قطر لوله و کابل ما بیشتر شود باید ضخامت بست و ریل چنگالی بیشتر شود.

فروش ریل و بست چنگالی برق

 

امروز بست‌ها با مواد مختلفی ساخته می‌شوند. متناسب با شرایط محیطی، احتمال وجود سیالات خورنده و نیز متوسط دمای کابل‌ها و لوله‌ها بست مناسب انتخاب می‌شودبست چنگالی گالوانیزه بهترین انتخاب‌ در محیط‌های خورنده و حساس محسوب می‌شود. در صورت حساسیت کمتر پروژه می‌توان با مشاوره با کارشناس، بست مناسب را انتخاب کرد.

شرکت آداک تجهیز افلاک مهر تبریز با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع بست چنگالی برق در برنامه کاری خود قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت فروش بست چنگالی برق میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

براس بوشن برق

 

براس بوشن برق، از انواع بوشن‌ها محسوب می باشد که با دیگر نام هایی چون براز بوش ، براز بوشن ، براس بوشن شناخته می شود. براس بوشن برق، از تجهیزات و اتصالات برقی محسوب می شود که وظیفه آن ها اتصال دو لوله فولادی و یا گالوانیزه است‌. این قطعه به صورت استوانه ای شکل بوده که از دو طرف دارای رزوه می باشد. براس بوشن ها در دو نوع فلزی (گالوانیزه، برنجی) و نوع پی وی سی تولید می شوند.

کاربرد براس بوشن برق

براس بوشن یکی از قطعاتی است که در صنعت برق بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه معمولا در بناهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که لوله‌های فلزی و پلیمری برای انتقال خطوط برق استفاده می شوند. کار این نوع بوشن اتصال این لوله‌های برق به یکدیگر و تکمیل اجرا سیم‌کشی ساختمان است. از نوع برنجی این بوشن برای اتصال لوله های گالوانیزه برق به جعبه تقسیم و یا قوطی های کلید و پریز برق موجود در ساختمان ها، سوله ها و سایر محیط هایی که نیاز به لوله کشی فولادی برای سیستم تاسیسات برقی خود دارند، استفاده می شود.

با بکارگیری براس بوشن برق علاوه بر اتصال دو لوله به هم، باعث جلوگیری از خوردگی سیم‌ها یا نشت آب و رطوبت به آن‌ها می شود. بنابراین یکی از اجزاء مهم در سیم کشی ساختمان ها می باشد.

 

انواع براس بوشن برق

براس بوش‌ها بسته به نوع استفاده به انواع گوناگونی تقسیم بندی می‌شوند. بسته به جنس لوله ها، از براس بوشن هم جنس با آن استفاده می شود. در ادامه برخی از انواع براز بوش‌ها بر اساس جنس را معرفی می‌کنیم.

1.براز بوشن برنجی

یکی از براس بوشن های پرکاربرد در صنعبت سیم کشی ساختمان براز بوش‌ها برنجی می باشد. جنس این براز بوشن از فلز برنج ساخته شده است. براس بوشن برنجی برای انتقال لوله‌های آب و برق و یا سایر لوله‌های انتقالی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و کارایی آن‌ عمومی است. زمانی که قرار است دو لوله هم اندازه را به هم متصل کرد، می توان از بوشن برنجی دنده‌ای کمک گرفت.

2.براز بوشن گالوانیزه

یکی دیگر از براس بوشن های پر استفاده براز بوشن گالوانیزه می باشد که از فولاد ساخته می شود که روکش آن توسط فرایندی گالوانیزه می شود. گالوانیزه بودن براس بوشن باعث می شود که دوام خوبی نسبت به رطوبت و زنگ زدگی، نشت مواد شیمیایی و خوردگی داشته باشد.

3.براز بوشن پلاستیکی

دیگر قطعه پرکاربرد که حلقه وصل کننده لوله‌های مختلف در تاسیسات هستند، از جنس پلاستیک و نوع pvc می باشد. این نوع از براس بوشن برای لوله‌های پلیمری و پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رابط‌ها که به شکل استوانه‌ای در بازار یافت می شود، شامل دو طرف یا دو سر مادگی هستند.

 

فروش براس بوشن برق

قیمت براس بوشن برق معمولا براساس سایز و نوع آن تعیین می شود. شرکت آداک تجهیز افلاک مهر تبریز با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع براس بوشن برق را در سایزها و انواع مختلف در برنامه کاری خود قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع براس بوشن برق میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

بست اسپیت برق

بست اسپیت برق

 

بست اسپیت برق یکی از پرمصرفترین المان ها برق برای بستن لوله های فولادی برق در محل تاسیسات و یکی از ملزومات تاسیسات برق کشی ساختمانی است‌.

از مواد اولیه تشکیل دهنده بست اسپیت برق می توان به فولاد آبکاری شده که مقاوت بالای در برابر شرایط جوی مختلف دارد استفاده می شود، بنابراین بست های اسپیت برق از ورق های گالوانیزه گرم تولید می‌شوند.

امروزه برای جلوگیری از آسیب به تاسیسات برقی، کارشناسان در این حوضه به این نتیجه رسیده اند که بهتر است تمامی تاسیسات از سقف و یا دیوار عبور داده شوند‌ تا از آسیب های احتمالی همانند برخورد اشیاء، موجودات موذی و … اجتناب شود، بنابراین برای سیم کشی ساختمان ها، ادارجات و شرکت ها و کارخانجات از لوله های فولادی برق استفاده می کنند. برای محکم کردن لوله های فولادی برق به دیوار و یا سقف از بست های اسپیت استفاده می گردد.

سرعت بالای نصب بست اسپیت منجر شده است تا این نوع از بست ها برای پیکر بندی در لوله کشی برق ساختمان ها، اتصالات و فلنج ها بسیار استفاده شودبست اسپیت در سایز های مختلفی تولید می شود، تا قادر باشند هر سایز لوله ای را از درون خود عبور دهند.

برای نصب این بست ها نیازی به کمک و جوشکاری نیست. زیرا بست های اسپیت دارای سیستم فوق العاده مرتبی جهت لوله کشی برق فلزی هستند. معمولا لوله های برق از میان این بست عبور کرده و به هر محلی که قرار است نصب شود، هدایت می شود.

کاربرد بست اسپیت برق

 

بست اسپیت برق در سایزهای مختلف ۲۰، ۲۵ و ۳۲ میلی‌متر تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. تنوع و ساختار این نوع بست ها همراه با مزایایی چون نصب سریع و آسان باعث گردیده تا مصرف کننده با طیف وسیعی از تولیدات جهت انتخاب دقیق و مناسب روبرو باشد.

به منظور نگه داشتن لوله های گالوانیزه که جهت عبور سیم از آن ها استفاده می شود، می توان از این نوع بست استفاده کرد. از آن جایی که لوله های گالوانیزه برق در محیط های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند، پس بست اسپیت نیز باید به گونه ای طراحی شود که در برابر خوردگی از خود مقاومت نشان دهد، به همین دلیل این نوع بست ها از ورق های گالوانیزه ساخته شده است و در فرآیند آبکاری آن ها از طریق فرآیند گرم انجام می پذیرد. چرا که در این فرآیند طول عمر و دوام بست اسپیت ها افزایش میابد. در واقع بست ها باید به گونه ای ساخته شوند که در برابر بدترین شرایط آب و هوایی از خود مقاومت بالایی نشان داده تاه به تاسیسات برقی آسیبی وارد نشود.

انواع بست اسپیت برق

 

بست های اسپیت به دلیل این که در محیط های مرطوب استفاده می شوند، باید به گونه ای طراحی شوند،که در برابر هرگونه خوردگی مقاومت داشته باشند. به همین دلیل برای ساخت آنها از ورق های گالوانیزه استفاده می شود. این بست ها را در فرایند آبکاری، با آب گرم تولید می کنند.

بست های اسپیت باید به گونه ای ساخته شوند، که قادر باشند در هر شرایط آب و هوایی مقاومت از خود نشان دهند. تا به هیچ عنوان به کابل ها و تاسیسات برقی اسیبی وارد نگردد. این بست در سایزهای مختلفی بر اساس استاندارد ISO و BS  تولید می گردند. از سایز های متداول بست اسپیت می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • بست اسپیت PG 21
  • بست اسپیت PG 42
  • بست اسپیت PG 16
  • بست اسپیت PG 36
  • بست اسپیت PG 48
  • بست اسپیت PG 13.5
  • بست اسپیت PG 29

ویژگی های بست اسپیت برق

 

استحکام بالا

از ویژگی های مهمی که می توان به بست های اسپیت اشاره نمود، استحکام بسیار بالای آن است. در ساخت بست های اسپیت از فولاد های مستحکم استفاده شده است. این بست ها به گونه ای طراحی شده اند که ضمن نصب راحت و اشغال فضای کم، در برابر وزن های زیاد، مقاومت بسیار خوبی را خود نشان دهند.

طول عمر بالا

از دیگر مشخصات بست های اسپیت می توان به طول عمر بالای آن ها اشاره کرد. برای اینکه این بست ها در محل های غیر مسقف دچار پوسیدگی و آسیب نشوند، با کمک فرایند گالوانیزاسیون، آبکاری شده و پوششی از فلز روی سطح آن ها می پوشاند. فلز آبکاری شده بطور ذاتی در برابر رطوبت و خوردگی از خود مقاومت نشان می دهند و به این ترتیب طول عمر بست ها افزایش پیدا می کند.

سایز بندی متنوع

لوله هایی که در تاسیسات برقی ساختمان ها و بناها مورد استفاده قرار میگیرند از سایز بندی متنوعی برخوردار هستند بنابر این برای بست این لوله های به دیوار و یا سقف نیز بایستی از سایزهای مختلفی استفاده می گردد. طراحی و تولید بست های اسپیت در سایز ها و اندازه های گوناگون امکان اجرای لوله هایی با سایز متفاوت را برای مجریان تاسیسات برقی فراهم می کند.

فروش بست اسپیت برق

 

شرکت آداک تجهیز افلاک مهر با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع بست اسپیت برق در سایزهای مختلف را در برنامه کاری خود قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بست اسپیت برق میتوانید با کارشناسان آداک تجهیز افلاک مهر در ارتباط باشید.

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

اعلام حریق زیتکس با نام ثبتی شرکت آرمان ایمن ایرانیان در زمینه سیستم های اعلام حریق فعالیت خود را از سال 1386، با واردات سیستم های اعلام حریق زیتکس از کشور فنلاند آغاز نموده است. این شرکت از سال 1394 اقدام به تولید انواع سیستم های اعلام حریق با برند زیتکس در ایران (تبریز) نموده است.

 

این شرکت دارای گواهینامه ها و استانداردهای متعددی از جمله ISO9001،CE می باشد . اولین برند تایید شده توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران است.

بطور کلی سیستمهای اعلام حریق زیتکس در دو سری عرضه می گردند :

  • سری سیستم های اعلام حریق متعارف هوشمند
  • سری سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر

از تجهیزات تولیدی شرکت زیتکس می توان به پنل اعلام حریق، دتکتور دودی اعلام حریق، دتکتور حرارتی اعلام حریق، دتکتور ترکیبی دود و حرارت ، شاسی اعلام حریق ، آژیر فلاشر اعلام حریق، چراغ ریموت اعلام حریق زیتکس اشاره نمود

 

سیستم های اعلام حریق

  •  

 

 

به مجموعه ای از تجهیزات الکترونیکی و سنسور ها برای تشخیص حریق و اعلام آن با کمک آژیرها و فلاشرها را سیستم های اعلام حریق می گویند. این سیستم ها به وفور در ساختمان های مسکونی و اداری، شرکت ها و کارخانجات برای جلوگیری از خسارت ها احتمالی ناشی از حریق استفاده می شوند.

 

در حالت کلی یک سیستم اعلام حریق از قسمت های زیر تشکیل شده است :

مرکز کنترل اعلام حریق

این قسمت دارای بردهای الکترونیکی است که ورودی ها و خروجی ها را کنترل می نماید. همچنین دارای نشاگرهایی هست که با کمک آنها میتوان محل حریق را شناسایی نمود.

تجهیزات ورودی

انواع سنسورها یا دتکتورهای حرارتی، دود، حرارت، شستی اعلام حریق تجهیزات ورودی سیستم اعلام حریق را تشکیل میدهند.

انواع تجهیزات هشداردهنده

تجهیزاتی همانند فلاشر و آژیر اعلام حریق را می توان جز تجهیزات خروجی و هشدار دهنده این سیستم ها دانست.

منبع تغذیه سیستم

مدارات الکترونیکی، سنسورها و آژیر و یا فلاشرها بایستی توسط یک منبع تامین گردند که این امر توسط منبع تغذیه سیستم تامین می گردد.

 

پنل سیستم اعلام حریق

 

 

 

پنل اعلام حریق در واقع مهمترین و اصلی ترین قسمت یک سیستم اعلام حریق می باشد که ورودی هایی همچون شستی ها، دتکتورها، آژیر، چراغ ها و سایر قسمتهای این سیستم را کنترل می نماید. پنل های اعلام حریق را می توان به دو نوع آنالوگ و میکروکنترلی تقسیم نمود. یک پنل اعلام حریق بایستی قادر باشد در مواقع قعطی برق به طور اتوماتیک برق اضطراری را توسط باتری‌ها به مدار اعمال کند و یا قابلیت تشخیص و اعلام خطای اتصال کوتاه و یا قطعی مدار را داشته باشد.

 

ظرفیت پنل اعلام حریق توسط زون هایی که می تواند پوشش دهد تعیین می شود که معمولاً به صورت ۲-۴-۸-۱۶-۲۴-۳۲ زون عرضه می شوند. پانل مرکزی باید در محلی نصب شود که به راحتی قابل مشاهده باشد. معمولاً در ورودی‌ها و محل‌هایی که ماموران آتش نشانی داخل می‌شوند نصب می‌گردد.

پنل اعلام حریق توسط مدارات الکترونیکی که در داخل آن تعبیه شده است بعد از تشخیص حریق رله‌های مربوطه را وصل کرده و آژیرها و چراغ‌های اعلام خطر را به کار می‌اندازد.

کنترل پنل های اعلام حریق زیتکس (ZITEX)  از ۲ الی ۱۸ زون  تولید می شود و با امکان شبکه شدن دو دستگاه اعلام حریق میتوان تا ۳۶ زون نیز از کنترل پنل استفاده نمود .

دارا بودن بدنه از جنس ABS  ، امکان نصب رو کار و توکار ، مدارات SMD، امکان نصب ۲۰ دتکتور در هر زون، قابلیت تکرار کنندگی، نمایشگر وضعیت زون ها، راه اندازی سیستم های جانبی، امکان ایزوله یا حذف کردن یک یا چند زون و امکان تست مهندسی، این ها ویژگی ها و مشخصات فنی پنل های اعلام حریق زیتکس می باشند.

پنل اعلام حریق زیتکس در سیستم اعلام حریق خود موارد ویژه ای همچون مقاوم بودن کلیه تجهیزات اعلام حریق در برابر ضربه، لرزش و حریق، متالیزه و دو رویه بودن مدارات الکترونیکی، دارا بودن راهنما و نقشه طراحی و نصب سیستم اعلام حریق را برای متخصصین، کارشناسان و کاربرانی که در زمینه نقشه سیستم اعلام حریق، طراحی سیستم اعلام حریق و نصب سیستم اعلام حریق فعالیت دارند، مهیا نموده است. 

 

دتکتورهای سیستم اعلام حریق

  •  

 

 

دتکتورها وسایل الکترونیکی هستند که به نشانه های حریق از جمله دود، حرارت، نور شعله، گاز مونواکسید کربن و … حساس هستند و بر اساس نوع عملکرد به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند ولی در حالت کلی وظیفه دتکتورها تشخیص حریق و گزارش به موقع آن به تابلوی کنترل مرکزیباری اقدامات مناسب جهت پیشگیری از خسارات احتمالی می باشد.

 

دتکتور گازی اعلام حریق

دتکتورهای گازی امکان تشخیص و شناسایی گازهای سمی و قابل اشتعال را فراهم می‌کنند. برای تشخیص نشتی گاز و اعلام خطر قبل از به وجود آمدن حریق مخصوصا در محل های که از گازهای سوختنی (قابل اشتعال) ( CNG , LPG ) استفاده می شود این دتکتورها به صورت دیواری یا سقفی آپارتمان ها ، هتل ها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دتکتور دودی اعلام حریق

دتکتورهای دودی در مقابل دود و گردهای غلیظ حساس می باشند و زمانی که دود در مقابل حسگرها قرار بگیرند از طریق کابلهای ارتباطی به دستگاه مرکزی خبر میدهند. دتکتورهای دودی بر اساس مکانیسم عملکرد به چهار نوع دتکتور دودی نوری، یونیزاسیون، بیم دتکتور و دتکتور دودی مکشی تقسیم می شود.

دتکتور حرارتی اعلام حریق 

دتکتورهای حرارتی ساختار ساده ای دارند که متناسب با ساختارشان سرعت واکنش پایین تری دارند. این دتکتورها به تغییرات دما حساس هستند و با تغییر ناگهانی فعال می شوند. دتکتورهای حرارتی به دو نوع نقطه‌ای و خطی تقسیم‌بندی می‌شوند. در نوع نقطه‌ای، آشکارساز به تغییرات دما در یک نقطه‌ مشخص حساس می باشد، ولی در نوع خطی، حساسیت سنسور به شکل خطی است و به تغییرات دمایی در هر جای این خط و مسیر حساس می باشد.

 

آژیر فلاشر سیستم اعلام حریق

 

 

آژیر اعلام حریق

 

آژیر اعلام حریق جزو مهمترین عوامل نشان دهنده بروز حریق در سیستم های اعلام و اطفای حریق می باشد ،به این صورت که در صورت بروز حریق آژیر ها با به صدا در آمدن، افراد را از بروز حریق آگاه می سازند. انواع آژیر ساده، آژیر فلاشر، آژیر سخنگو و انواع زنگهای اعلام خطر و بلندگوهای اعلام خطر برای محیطهای داخل ساختمان و بیرون ساختمان از دسته بندیهای این محصول است. سیستم آژیر اعلام حریق بایستی بصورتی نصب گردد که در راه پله ها، انباری ها و تمامی محل قابل شنیدن باشد.

فلاشر اعلام حریق

در صورتیکه آلودگی صوتی محل حفاظت امکان شنیدن آژیر را برای تمام پرسنل امکان پذیر نسازد و یا در محل هایی که افراد ناشنوا تردد دارند و یا در محل هایی همانند بیمارستان که صدای بلند برای بیماران مناسب نمی باشد بجای آژیر و یا در کنار آژیر از فلاشر اعلام حریق و یا چراغ دورگرد الزامی بنظر میرسد.

فلاشرها یا به صورت سقفی و یا به صورت دیواری و معمولا در راه پله، پاگرد، بالای درب اتاق و راه رو ها نصب می شوند.

 

فروش و نصب سیستم اعلام حریق

 

 

 

شرکت های مختلف داخلی و بین المللی در زمینه تولید و فروش سیستم های اعلام حریق فعال می باشند، که از آن جمله میتوان به شرکت برندهای معروف داخلی همانند سیستم اعلام حریق زیتکس، سیستم اعلام حریق سنس، سیستم اعلام حریق تسلا و… اشاره نمود.

 

شرکت  آداک تجهیز افلاک مهر تبریز با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع سیستم اعلام حریق زیتکس را در برنامه کاری خود قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع سیستم اعلام حریق زیتکس میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید. همچنین این شرکت قادر است با اعزام نیروی پرسنل خود انواع سیستم های اعلام حریق را در محل مشتری با استانداردهای سازمان آتش نشانی نصب نموده و تحویل مشتریان محترم دهد.

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

لوله‌ مانیسمان که در بازار به نام لوله‌های بدون درز نیز مشهور هستند نوعی از لوله های فولادی هستند که در فرایند تولید این لوله‌ها، هیچ‌گونه جوش در بدنه آن‌ها انجام نمی‌گیرد. به دلیل یکدست‌بودن بدنه این لوله‌ها، و عدم وجود جوشکاری در فرآیند تولید لوله‌ مانیسمان ، دارای استحکام بالایی می باشند و از لحاظ قیمت نیز از سایر لوله‌ها گران‌تر محسوب می‌شود آسیب‌پذیری بسیار کمی دارند. برای تولید لوله‌ مانیسمان برخلاف سایر لوله‌ها از شمش استفاده می‌شود.

تفاوت لوله‌ مانیسمان و درزدار

به‌طور کلی، لوله‌های جوشی در مقایسه با لوله های مانیسمان ضعیف تر می باشند، زیرا شامل یک درز جوش هستند. لوله بدون درز فاقد این نقص ساختاری است و ایمن تر در نظر گرفته می‌شود. البته تکنیک‌های تولید لوله تا حدودی بهبود یافته‌اند و کیفیت لوله‌های جوشی نیز افزایش یافته‌ است.

لوله بدون درز برای بسیاری از کاربردهای فشار بالا و دمای بالا در صنعت نفت و گاز، تولید برق و داروسازی کاربرد دارد. لوله‌های جوشی تا زمانیکه دما، فشار و سایر متغیرها از پارامترهای ذکر شده در استاندارد عبور نکند، در تمام صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربرد لوله‌ مانیسمان

با وجود اینکه کاربرد لوله‌ مانیسمان نسبت به انواع دیگر لوله محدودتر است، اما در صنایع حساس استفاده شده و به کار بردن آن‌ها بسیار مهم و حیاتی است. همان‌طور که ذکر شد ویژگی منحصر به فرد لوله‌ مانیسمان عدم وجود درز و جای جوش و یک تکه بودن آن است که سبب افزایش مقاومت در برابر فشار شده و از ضریب اطمینان بالایی برخوردار است. از کاربردهای این لوله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع پالایشگاهی
  • خط لوله انتقال و استخراج نفت و گاز
  • نیروگاه‌های تولید انرژی
  • شرکت‌های پتروشیمی
  • مبدل گرمایی و حرارتی
  • آبرسانی صنعتی
  • آبرسانی برای کشاورزی
  • عایق کابل‌های فشار قوی برق

کاربرد رده ۲۰ این لوله ها بیشتر در گاز کشی داخل ساختمان و به شکل توکار مورد استفاده قرار می­گیرد. دلیل استفاده لوله بدون درز رده ۲۰ در گاز کشی ساختمان نیز به این دلیل است که، در صورت رخ دادن زلزله یا نشست ساختمان و یا تخریب آن، چون درز ندارند آسیبی که می­بینند کمتر خواهد بود. در صورتی که این لوله ها در اثر این اتفاقات خم شوند، ترک یا شکاف برنمی­دارند. لذا حتما باید از این لوله ها استفاده شود.

کاربرد رده ۴۰ این لوله ها در برج ها و خطوط آتش نشانی است.

کاربرد رده ۴۰ به بالای این لوله ها، در مکان­ هاییست که فشار و حساسیت کاری بسیار بالا می­باشد. از این جمله می توان به خطوط لوله صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه­­های حرارتی یا سیکل ترکیبی (خورشیدی) و تجهیز پالایشگاه اشاره کرد.

انواع لوله‌ مانیسمان

 استانداردهای لوله‌ مانیسمان طبق کاربرد، سایز و رده‌ به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. این لوله‌ها معمولاً در دو سایز 6 و 12 متری و رده‌های ۲۰، ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۲۰ و ۱۴۰ تولید می‌شوند که رده‌های ۲۰ و ۴۰ نسبت به دیگر انواع موجود بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استانداردهای لوله‌ مانیسمان

لوله‌ مانیسمان دارای چهار نوع استاندارد جهانی هستند؛ استانداردهای ASTM، API، ASME و DIN از استانداردهای مرسوم این نوع لوله است.

  • استاندارد DIN

استاندارد DIN از استانداردهای بین المللی لوله‌ مانیسمان است. در این نوع استاندارد ابعاد لوله اهمیت زیادی دارد. استاندارد لوله DIN 2448 ویژه لوله‌های بدون درز و لوله‌های مانیسمان است که خود شامل چهار نوع از استانداردهای DIN است که در این مدل تجمیع شده است.

  • استاندارد ASTM

ASTM یک استاندارد در مورد آلیاژ لوله‌ مانیسمان است. از مهم ترین استانداردهای لوله‌ مانیسمان ASTM A53 و ASTM A106 اشاره نمود. لوله‌های مانیسمان A53 بیشتر برای انتقال مواد با فشار کم مناسب است. معمولا در انتقال بخار، هوا، آب، نفت و موارد مشابه معمولا از این نوع استاندارد استفاده می‌کنند. لوله‌های مانیسمان A106 برای پروژه های ویژه‌تر و خاص‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. مواد با فشار بالا و حرارت بالا را نمی‌توان با هر لوله‌ای انتقال داد و این استاندارد مناسب این نوع کارها است.

فرآیند ساخت لوله‌ مانیسمان

لوله های بدون درز از قطعه شمش فولادی تولید می گردد. انتخاب شمش استوانه ای باعث صرفه جویی در هزینه می گردد. ابتدا شمش استوانه ای سرخ شده، توسط شلیک یا یک میله، دارای حفره ای می گرددلوله های مانیسمان ابتدا در سایزهای بزرگتر تولید می گردند، سپس با کشش گرم یا سرد، سایزهای کوچکتری تولید می گردد. سپس با عملیات ماشین کاری، محصول نهایی لوله بدست می آید.

مزایای لوله بدون درز

  1. مناسب برای فشارهای عملیاتی بالا هستند
  2. در اثر خم شدگی، ترک یا شکاف بر نمی­دارند
  3. به دلیل نداشتن خط جوش، مقاومت بسیار بالایی نسبت به خوردگی دارند
  4. به دلیل اینکه درز ندارند باعث می­شود تا لوله­ های بسیار محکمی در برابر فشار و تنش باشند
  5. به دلیل مقاومت بالای دیوار­ه های لوله مانیسمان در برابر دماهای بالا، تغییر شکل در این لوله­ ها بشدت کم است
  6. بخاطر ساختار و مواد اولیه بکار رفته، قدرت hoop و کششی بالاتری دارند

فروش انواع لوله‌ مانیسمان

قیمت لوله‌ مانیسمان معمولا براساس سایز و رده تعیین می شود. شرکت آداک تجهیز افلاک مهر تبریز با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع لوله‌ مانیسمان را در رده های 20،40 و 80 در برنامه کاری خود قرار داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع لوله‌ مانیسمان میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید

 

  • هایپرصنعت هایپرصنعت
  • ۰
  • ۰

برای انتقال جریان الکتریکی از یک مکان به مکان دیگر از سیم و کابل استفاده می‌شود. بنابراین عامل انتقال جریان الکتریکی در سیم‌ها، فلز رسانای جریان می‌باشد. با توجه به اینکه اکثر تجهیزات و وسایل در ادارات کارخانجات و ساختمان ها با برق کار می کنند بنابراین سیم و کابل جزء لاینفک زندگی امروزی می باشد و در تمامی مکان ها به وفور می توان این المان را مشاهده نمود. برای انتقال جریان الکتریکی از  فلزات هادی استفاده می شود که بیشتر آنها رسانه مس با درجه خلوص بالاتر از 99.5 درصد تشکیل می دهد. علاوه بر مس رساناهای دیگری مانند  نقره ، طلا ، گاهی اوقات از آلومینیوم استفاده می شود. برای محافظت از سیم در برابر عوامل خارجی و محافظ افراد در برابر جریان الکتریکی معمولا این رسانا را در داخل روکش عایق قرار می دهند.

 

کاربرد سیم و کابل برق

سیم های برق که به صورت مفتولی هستند از یک رشته سیم تشکیل می شوند که به اصطلاح به آن سیم خشک هم گفته می شود. کاربرد سیم  و کابل های مفتولی، بیشتر در تابلو هاى برق و سیم کشی هایی که نیاز به ولتاژ و مقاومت بالا دارند، می باشد. نوع دیگر سیم هم، سیم برق افشان می باشد که نسبت به نوع مفتول نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر است. کاربرد این نوع سیم  و کابل افشان در صنعت ساختمان است.

از جمله سیم هایی که در برق ساختمان مصرف بیشتری دارند می توان به سیم برق نیم افشان اشاره نمود، انعطاف‌پذیرى بیشترى نسبت به افشان دارند.

از انواع دیگر سیم های صنعت برق سیم ارت می باشد که این سیم نیز نیز از جنس مس می‌باشد. در سیم ارت از مس خالص استفاده می شود به همین جهت مقاومت اهمى آن پایین است. کاربرد سیم  و کابل ارت در سیستم ارتینگ و بالا بردن امنیت سیم‌کشی یک مجموعه است و اخرین مورد از دسته سیم های برق سیم لاکى ار می توان نام برد که از یک رشته هادی با پوشش عایق تولید می‌شود. عمده کاربرد آن در سیم پیچى موتورها و ترانس می ‌باشد.

شرکت سیم و کابل رعد الکتریک

شرکت تعاونی سیم و کابل رعدالکتریک ، از سال 1389 فعالیت خود را به عنوان اولین واحد احداثی در بخش نازلوی ارومیه آغاز نمود . رشد فزاینده تقاضا برای نیروی برق و در نتیجه نیاز به توسعه شبکه های توزیع به صنعت کابل سازی اهمیت روز افزونی بخشیده است . کارکنان شرکت این شرکت با حضور در رقابتی فعال و موثر در کنار سایر رقبا حرکت کرده و با حضور فعالانه خود در بازارهای جهانی و وارد شدن در عرصه صادرات در جهت اعتلای آن گام بردارند .

شرکت سیم و کابل رعدالکتریک در حال حاضر قادر است کلیه کابل فشار ضعیف مسی و نیز انواع کابل های مخابراتی را مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید نماید .

از اهداف کلی این شرکت و خط مشی این مجموعه را نشان میدهد می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ارزش دهی به مشتری و افزایش رضایت مشتریان
  • افزایش بهره وری
  • افزایش سطح کیفیت
  • افزایش میزان فروش

انواع سیم و کابل رعد الکتریک

کابل کنترل یا کابلهای فرمان : به صورت کلی کابل های فرمان برای انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال به کار گرفته میشوند. و سیگنال های دیجیتال و آنالوگ برای اندازه گیری و کنترل ، انرژی ، جریان ، توان و باز و بسته بودن خط مورد نظر استفاده می شوند .

کابل افشان :  از این کابل برای وسایل خانگی، آشپزخانه ، اداری و سایر مکان های مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. کابل افشان در دو نوع گرد و تخت طراحی و تولید می شود.

کابل مخابراتی : کابل های مخابراتی از مهم ترین اجزا در برقراری ارتباطات به شمار می آیند، کابل مخابراتی در گروه کابل های ارتباطی قرار می گیرد و وظیفه انتقال اطلاعات را بر عهده دارد.

سیم افشان : سیم های افشان با نشان اختصاری NYAF در بازار شناخته می شوند. عمده مصرف این سیم ها در صنعت ساختمان، جهت برق رسانی به سیستم های روشنایی و پریزها می باشد.

کابل آلومینیومی : هادی های آلومینیومی در خطوط انتقال و توزیع برق مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات جریان الکتریکی از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال می دهند.

کابل کواکسیال : کابل کواکسیال که به کابل آنتن هم معروف است به همراه ریپیترها می‌توانند اطلاعات که شامل داده و صدا و تصویر است، را در فواصل طولانی منتقل کنند. به طور کلی کابل آنتن، امواج را از آنتن به گیرنده منتقل می‌کند.

 

فروش سیم و کابل رعد الکتریک

آداک تجهیز افلاک مهر با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمین کالای مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع سیم و کابل در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به فروش انواع سیم و کابل با برند شرکت سیم و کابل رعد الکتریک اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع سیم و کابل رعد الکتریک میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 
  • هایپرصنعت هایپرصنعت